  • Data: 2004-10-23 14:32:15
    Temat: Re: Wrabiają mnie (długie)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Koleś zeznaje że ja pisałem mu o tym wszystkim poprzez gadu-gadu.
    > Na dodatek ksiądz mówi że odbierał ode mnie telefony w których groziłem
    mu
    > śmiercią,pobiciem itp.

    a Walesa jest kosmita. Dowody dowody dowody.

    Skoro policjantow z poznania nie zamknieto bo pocisku ktory zabil
    dzieciaka nie znaleziono to czym sie martwisz jezeli
    jestes czysty?

    > Sprawa wygląda bardzo nieciekawie.Na następne przesłuchanie mam
    przynieść
    > wydrukowane archiwum gadu gadu z rozmów z tym kolesiem.

    Gratulacje dla Polskiej Policji :) Ja takie archiwum moge zrobic.

    > Z archiwum jasno wynika że to on pisał mi o pomalowaniu szkoły,ale czy
    > jest dowód ?

    dowodem ze chcial pomalowac szkole. Jaki w tym twoj udzial?
    Przeciez mogl to zrobic odplatnie, albo za kare, az tak dokldnie Ci sie
    zwierzal?

    > Koleś ten zwalił winę na mnie,kiedy to policja zaczęła śledztwo w tej
    > sprawie i on był podejrzany.Nie ma żadnych innych dowodów oprócz jego
    > zeznań.

    no to nie ma w ogole dowodow. Choc w Polsce mozna sie wszytkiego
    spodziewac.

    > Mam na policję przynieść swój numer IP.

    znowu gratulacje dla nich, przynies sasiada :)

    > Jak sobie teraz uświadamiam to strona ta mogła być rówież założona z
    mojego
    > komputera,gdyż "koledzy" z katolcikiego LO często przesiadywali u mnie w
    > domu i korzystali z mojego stałego łącza.Mogą to potwierdzić moi rodzice
    > Moja wiedza na tematy związane z tworzeniem stron www jest bardzo
    niska,nie
    > potrafię tego robić co również może poświadczyć mój nauczyciel
    informatyki.

    uuu, tutaj jest niedobrze,

    a moja mamusia moze potwierdzic ze nie umiem
    sie poslugiwac pistoletem i w zwiazku z tym nie moglem, zabic Pani X,
    wiarygodne?

    > Jak widać to wszystko jest nieciekawe.Jak powinienem się bronić przed
    > niesłusznym oskarżeniem ?

    Nie zachecam do przestepstwa, ale ja gdybym byl na Twoim miejscu postaral
    bym sie
    go jednak przekonac do przyznania sie,

    > Po niedzieli będe rozmawiał ze znajomym adwokatem bo na pewno sprawa ta
    > trafi do sądu.
    > Jaką linię obrony powinienem przyjąć ? Na policji zeznałem jak było
    naprawdę
    > tylko czy to coś da

    no to nie zmieniaj zeznan a jak Ci jakis burak bedzie drzec morde na
    przesluchaniu.
    popros wtedy o zmiane tonu albo przesluchujacego.

    P.