  • Data: 2004-10-23 16:33:35
    Temat: Re: Wrabiaj? mnie (długie)
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 23 Oct 2004 16:36:33 +0200, użyszkodnik "Przemek R."
    pl> napisał:

    > jezeli na serwerach jest tresc zawarta, bo moze oryginalne arhciwum
    > przerobic.
    > Daty i godziny wiadmosci zachowac tylko tresci pozmieniac.

    tego nigdy nie możesz być pewien a ja nie jestem w stanie Ci tego
    zapewnić, wystarczy że wyrywkowo ktoś zapisuje sumy kontrolne od
    przesyłanych wiadomości czy (tak robią dostawcy ktorych znam)
    wszystkie pakiety syn wraz z kilkoma innymi pozornie mało istostnymi
    infrmacjami. Sfałszujesz dostarczone informacje - leżysz, strona
    przeciwna zfauszuje dostarczone informacje - leży

    pamiętaj że z krętaczami to oni mają do czynienia na codzień

    --
    futszaK
    598339018 601061867