  • Data: 2007-10-19 09:24:17
    Temat: Wpis roszczen do ksiegi wieczystej
    Od: " Jemand" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Podpisalem z deweloperem przedwstepna umowe kupna-sprzedazy lokalu (w formie
    aktu notarialnego), jednak chialbym sie dodatkowo zabezpieczyc skladajac wpis
    roszczen do ksiegi wieczystej. I tu prosze Was o pomoc, bo mam kilka
    watpliwosci. Oto one:

    1) Czy wstarczy zlozyc "Wniosek o wpis w ksiedze wieczystej (KW-WPIS)", czy
    rowniez "Zalacznik - Zadanie wpisu w ksiedze wieczystej (KW-ZAD)" (druki sa
    tutaj: http://ms.gov.pl/kw/kw.php)
    2) Co powinienem wpisac jako tresc zadania (w sekcji "Wpis prawa, ograniczenia
    w rozporzadzaniu nieruchomoscia, roszczenia lub hipoteki") ?
    3) Jaka wartosc przedmiotu zadania mam podac? Wpisac calosc sumy (z/bez VATu),
    a moze nie nalezy nic tam wpisywac?
    4) Czy do wniosku nalezy dolaczyc kopie aktu notarialnego, czy wystarczy tylko
    okazanie takiego aktu w sadzie?

    Jemand

    -----
    nie mam fontow z ogonkami, pracuje na angielsko-jezycznym systemie :(