  • 31. Data: 2005-12-22 00:03:39
    Temat: Re: Worki na butach w szpitalach [crosspost]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Renata Gołębiowska [R...@a...waw.pl] napisał:
    > Bo pewnie nie miałeś własnych woreczków. Coś mi się nie chce
    wierzyć,
    > że wpuściliby cię tylko w woreczkach nabytych w szpitalu, ale nie
    > wpuściliby cię we własnych, przyniesionych do szpitala.
    > Renata

    Błogosławieni, którzy nei widzieli, a uwierzyli. Gość tłumaczył, że to
    jest "cegiełka" na sprzątanie, a woreczki dają przy okazji. Podobno
    tak uchwalili, z tym, że jak już doszło co do zcego to nie udało się
    ustalić kto ostatecznie to uchwalił i wyszło na to, że była to oddolna
    inicjatywa personelu pomocniczego.

  • 32. Data: 2005-12-22 03:03:11
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: scream [Wed, 21 Dec 2005 23:04:18 +0100]:

    > Korona z glowy Ci spadnie, jak zalozysz te worki
    > wczesniej, niz przed wejsciem na konkretna sale?

    Przecież te worki zasadniczo służą właśnie temu, żeby na
    dany oddział nie nanosić syfu z całej okolicy - więc jaki
    sens ma łażenie w nich po błocie a potem włażenie w tych
    samych na oddział...?

    Kira

  • 33. Data: 2005-12-22 05:46:26
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dany oddział nie nanosić syfu z całej okolicy - więc jaki
    > sens ma łażenie w nich po błocie a potem włażenie w tych

    Te worki służą zasadniczo temu, aby dać komuś zarobić i nie szpital
    najwiecej zarabia jeśli w ogóle.

    --
    pzdr smoq

  • 34. Data: 2005-12-22 06:41:38
    Od: ika <i...@s...wody>

    Dnia 22.12.05, około 06:46, Jacek Smorzewski bulgocze

    > Te worki służą zasadniczo temu, aby dać komuś zarobić i nie szpital
    > najwiecej zarabia jeśli w ogóle.

    Oczywiście, wszyscy są źli i chcą nas wyzyskać, a święty Mikołaj nie
    istnieje.
    A jaki Ty masz pomysł na rozwiązanie tego problemu sanitarnego?

    --
    ika - umop apisdn

  • 35. Data: 2005-12-22 07:23:36
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:docje1$ucl$1@news.onet.pl>
    scream <n...@p...pl> pisze:

    > A ja proponuje, zeby specjalnie nie utrudniac innym ich wcale nie
    > lekkiej pracy. Korona z glowy Ci spadnie, jak zalozysz te worki
    > wczesniej, niz przed wejsciem na konkretna sale?

    Równie dobrze można je założyć już na ulicy.

    --
    PozdrawiaM

  • 36. Data: 2005-12-22 11:00:19
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl>

    Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości
> [...]
    > istnieje.
    > A jaki Ty masz pomysł na rozwiązanie tego problemu sanitarnego?

    Ja tu nie widze zadnego problemu sanitarnego. Jesli jest to - wydumany ew.
    wyolbrzymiony. Czy ktos wie jak to jest rozwiazane w innych krajach?

    --
    pzdr smoq

  • 37. Data: 2005-12-22 11:25:37
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <docqgo$9t$1@inews.gazeta.pl>, Robert Tomasik wrote:

    > Błogosławieni, którzy nei widzieli, a uwierzyli. Gość tłumaczył, że to
    > jest "cegiełka" na sprzątanie, a woreczki dają przy okazji. Podobno
    > tak uchwalili, z tym, że jak już doszło co do zcego to nie udało się

    E tam, nie wierzę, że nie wpuściliby cię z własnymi workami. I
    pozostaje nam jedynie wiara, bo worków swoich nie miałeś a
    doświadczenia powtórzyć nie możesz.

    Renata

  • 38. Data: 2005-12-22 12:09:05
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:do83tu$460$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy ktos juz pozwal jakis szpital o skrecenie kostki na schodach z powodu
    > zalozonych pod przymusem zakazu wstepu do szpitala foliowych ochraniaczy?
    > Ja ostatnio poslizgnalem sie wlasnie na schodach, na szczescie nic mi sie
    > nie stalo. Ale w skali kraju musialy byc przypadki skreceń szczególnie
    > zimą jesienią i wiosną, kiedy to na zewnatrz jest mokro i czesc tej
    > mokrosci musi sie dostac na schody w szpitalach?

    Bede niedlugo pacjentem w sport-klinice w Żorach. Z tego co pamietam tam nie
    bylo żadnych workomatów, ale jak tam będę to przekaże co i jak. Dla
    zainteresowanych sport-klinika (www.sport-klinika.pl) to jeden z najlepszych
    w Polsce szpitali, gdzie sie robi zabiegi endoskopowe. W zeszłorocznym
    rankingu WPROST zajęła drugie miejsce w swojej kategorii w Polsce. Wewnątrz
    wygląda jak w jakimś zachodnim szpitalu - prznajmniej tak sobie wyobrażam
    takie szpitale na podstawie tv. Nie moge z cala pewnoscia powiedziec, ze tam
    nie bylo workomatów ale jestem prawie przekonany że nie zakładałem nic na
    nogi.

    --
    pzdr smoq

  • 39. Data: 2005-12-22 12:38:39
    Od: "Norbert" <p...@n...gg>

    > Bede niedlugo pacjentem w sport-klinice w Żorach. Z tego co pamietam tam
    > nie

    fajnie ze jest sport-klinika w Zorach.

    > bylo żadnych workomatów, ale jak tam będę to przekaże co i jak. Dla

    czekamy

> [...]
    > najlepszych w Polsce szpitali, gdzie sie robi zabiegi endoskopowe. W
    > zeszłorocznym rankingu WPROST zajęła drugie miejsce w swojej kategorii w

    a ktos pierwsze miejsce....

    > wygląda jak w jakimś zachodnim szpitalu - prznajmniej tak sobie wyobrażam

    Tez widzialem "zachodnie" oddzialy w Polsce.

    > takie szpitale na podstawie tv. Nie moge z cala pewnoscia powiedziec, ze
    > tam nie bylo workomatów ale jestem prawie przekonany że nie zakładałem nic
    > na nogi.

    I co w tym wspanialego? To ze jak jest szpital bogaty to mozna wnosic syf do
    srodka bo i tak ktos posprzata? Zobacz jak wygladaja podlogi w
    hipermarketach zima gdy topi sie snieg, pomimo tego ze ciagle lataja i je
    czyszcza. Pacjenci chca miec spokoj i nie chca chodzic w syfie, to jak
    wlazic z brudnymi butami na dywan w domu.

    --
    Pozdrawiam Norbert

  • 40. Data: 2005-12-22 12:44:12
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Norbert" <p...@n...gg> napisał w wiadomości

> [...]
    > czyszcza. Pacjenci chca miec spokoj i nie chca chodzic w syfie, to jak
    > wlazic z brudnymi butami na dywan w domu.

    Ta klinika ma podpisany kontrakt z NFZ wiec nic nie wyroznia jej od innych
    szpitali, ktore rowniez sa finansowane przez NFZ

    --
    pzdr smoq