    From: "Piotr/inw" <i...@a...WYTNIJ.alto.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wodociągi - opłata za licznik główny
    Date: Mon, 16 Jun 2003 10:47:36 +0200

    Czy Wodociągi mają prawo naliczać miesięczną opłatę abonamentową za licznik
    główny? Wspomnę, że mam w domu licznik na wodę i mało mnie interesuje
    licznik główny. Równie dobrze mogą mi kazać płacić za główny licznik na
    ulicy, dzielnicy, mieście, województwie itp - lub w sklepie za kasę
    fiskalną..
    Nie chodzi o pieniądze bo kwota jest mała - ale w skali miasta robi się
    pewno dosyć spora:(

    --
    Piotr