  • Data: 2003-06-16 08:47:36
    Temat: Wodociągi - opłata za licznik główny
    Od: "Piotr/inw" <i...@a...WYTNIJ.alto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy Wodociągi mają prawo naliczać miesięczną opłatę abonamentową za licznik
    główny? Wspomnę, że mam w domu licznik na wodę i mało mnie interesuje
    licznik główny. Równie dobrze mogą mi kazać płacić za główny licznik na
    ulicy, dzielnicy, mieście, województwie itp - lub w sklepie za kasę
    fiskalną..
    Nie chodzi o pieniądze bo kwota jest mała - ale w skali miasta robi się
    pewno dosyć spora:(

    --
    Piotr