  • Data: 2009-03-05 20:47:46
    Temat: Wniosek o zwrot kosztów za materiały
    Od: "lestat" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałbym uzyskać zwrot wydatków od niektórych materiałów budowlanych, które
    kupiłem w celu wykończenia mieszkania deweloperskiego. Rozliczając sie z
    podatku za 2008 rok, można dołączyć PIT2K, w którym tez podaje koszty
    związane z remontem i zakupem mieszkania.. Mogę też wypełnić wniosek na
    formularzu VZM1, gdzie wpisuję konkretne materiały z ich nr PKWiU. Czy te
    dwa formularze jakos sie wzajemnie nie wykluczają, czy można oba formularze
    złożyć? Być może sa to absurdalne pytania, ale tak sie zastanawiam czy mają
    one jakies powiązanie ze sobą.

    Dziękuję za odpowiedź.