  • Data: 2004-08-29 09:51:56
    Temat: Weksel in blanco niejasności.
    Od: "Andrzej Milewski" <madler@bezśmieci.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Chciałbym zapytać się kogoś orientującego się w temacie o konkretny
    przykład z wekslem in blanco.
    Firma z którą handluję, dając mi kredyt rząda podpisania przezemnie weksla
    in blanco i wypełnienia deklaracji wekslowej.
    I tu mam niejasności, jak rozumiem weksel in blanco jest ważny tylko z
    deklaracją wekslową. Z czego wynika, że do podpisanego przezemnie weksla
    jest dołączona deklaracja wekslowa.
    Co się stanie jeśli np, firma której wystawię weksel upadnie a podpisany
    przezemnie weksel trafi w czyjeś ręce i zostanie wypisany na jakąś kwotę
    bez przedstawienia deklaracji wekslowej.
    Dziękuję za ewentualne informacje.
    Andrzej