  • 11. Data: 2011-09-05 21:04:42
    Temat: Re: Weksel i postępowanie nakazowe via e-sąd
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Johnson w <news:j43dd0$gvn$4@inews.gazeta.pl>:

    > U mnie jest ;)

    Poproszę o cytat tego co jest u Ciebie

    --
    Tomasz Nycz

  • 12. Data: 2011-09-05 21:06:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-09-05 23:04, 'Tom N' pisze:

    > Poproszę o cytat tego co jest u Ciebie

    Proszę bardzo. Przyjdź jutro to zobaczysz.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 13. Data: 2011-09-05 21:08:43
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Johnson w <news:j43djb$gvn$5@inews.gazeta.pl>:

    > Proszę bardzo. Przyjdź jutro to zobaczysz.

    Na Kazimierza w Warszawie czy na Kazimierz w Krakowie -- podaj dokładny
    adres i godzinę -- ktoś przyjdzie

    --
    Tomasz Nycz

  • 14. Data: 2011-09-05 21:12:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-09-05 23:08, 'Tom N' pisze:

    > Na Kazimierza w Warszawie czy na Kazimierz w Krakowie -- podaj dokładny
    > adres i godzinę -- ktoś przyjdzie

    Berdyczów, Krochmalna 6

    Naprawdę nie rozumiem jak można sobie urządzać procesy, w sytuacji kiedy
    nie potrafi się zrozumieć tak jasno napisanego przepisu jak art. 767
    kpc. Przecież tam jest jasno, wyraźnie i po polsku napisane który sąd
    rozpoznaje skargi.
    Po prostu sądzisz się a nie wiesz co się dzieje dookoła. Może jednak
    lepiej weź jakiegoś fachowca.

  • 15. Data: 2011-09-05 21:43:13
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Johnson w <news:j43e01$gvn$6@inews.gazeta.pl>:

    > Berdyczów, Krochmalna 6

    Pytać o osła, klauna czy kierownika cyrku?

> [...]
    > nie potrafi się zrozumieć tak jasno napisanego przepisu jak art. 767
    > kpc. Przecież tam jest jasno, wyraźnie i po polsku napisane który sąd

    Ja nie mogę zrozumieć dlaczego sąd przy którym działa komornik wskazał inny
    sąd, wg wyłącznie ulicy zamieszkania -- mając całkowicie w poważaniu
    miejscowość

    > Po prostu sądzisz się a nie wiesz co się dzieje dookoła.

    Nic mi nie wiadomo o tym, żebym sie sądził.

    --
    Tomasz Nycz

  • 16. Data: 2011-09-05 21:47:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-09-05 23:43, 'Tom N' pisze:

    > Ja nie mogę zrozumieć dlaczego sąd przy którym działa komornik wskazał inny
    > sąd, wg wyłącznie ulicy zamieszkania -- mając całkowicie w poważaniu
    > miejscowość

    Przecież tak jest napisane w tym przepisie, to jak miał sąd zrobić ?
    Ale jesteś oporny na wiedzę.

    Według ciebie każdy sąd w warszawie jest właściwy dla całej warszawy ?!

  • 17. Data: 2011-09-05 21:52:12
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Johnson w <news:j43g0h$omb$1@inews.gazeta.pl>:

    > Przecież tak jest napisane w tym przepisie, to jak miał sąd zrobić ?
    > Ale jesteś oporny na wiedzę.

    > Według ciebie każdy sąd w warszawie jest właściwy dla całej warszawy ?!

    Według mnie sąd w Warszawie nie jest właściwy dla miejsca zamieszkania w
    Pcimiu Dolnym choć i w Warszawie i w Pcimiu Dolnym jest ulica Cyrkowa...

    --
    Tomasz Nycz

  • 18. Data: 2011-09-05 21:54:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-09-05 23:52, 'Tom N' pisze:

    > Według mnie sąd w Warszawie nie jest właściwy dla miejsca zamieszkania w
    > Pcimiu Dolnym choć i w Warszawie i w Pcimiu Dolnym jest ulica Cyrkowa...

    Napisz sobie na czole "Jestem najmądrzejszy na świecie" ;)
    Ja z opornikami nie gadam.

  • 19. Data: 2011-09-05 21:59:48
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Johnson w <news:j43gds$omb$2@inews.gazeta.pl>:

    > Napisz sobie na czole "Jestem najmądrzejszy na świecie" ;)

    Projekcja z lustra?

    > Ja z opornikami nie gadam.

    Czyli miejscowość nie jest ważna najważniejsza jest ulica...
    Skarga (zgodnie z pouczeniem na piśmie) została skierowana do sadu w
    Warszawie, a ten uznał, że skoro skarga do sadu w Warszawie, to sąd właściwy
    według ulicy w Warszawie

    --
    Tomasz Nycz

  • 20. Data: 2011-09-06 09:01:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Sep 2011, 'Tom N' wrote:

> [...]
    [...]
    [...]
    > Niech będzie z Marsa nawet

    Dobra, to ja przetłumaczę pytanie Liwiusza na większe litery:
    co to Twoim zdaniem jest e-sąd, i dlaczego definicja owego
    e-sądu jest odmienna, niż obowiązująca w reszcie Polski?
    Bo jeśli wg najlepszej wiedzy obecnych i przytomnych, e-sąd
    jest cały jeden na cały kraj i do tego mieści się w Lublinie,
    o ten:
    https://www.e-sad.gov.pl/Default.aspx
    a Ty piszesz o Warszawie, to ktoś ma zwidy: alby my, albo Ty.

    A jeśli to *nie jest* e-sąd, to o ile się nie mylę jest mały
    problem formalny: obowiązują inne procedury.

    pzdr, Gotfryd