  • 51. Data: 2012-06-27 23:57:15
    Temat: Re: Wejście bez nakazu?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Prezes Jarosław handluje jakimiś grającymi pisuarami? I co to za prezes,
    > jakiż z waszej wsi?

    Coś ci nad głową przeleciało....

    > W Trujce. Taka rozgłośnia, co ma nazwę od Trucia.

    Taaaak. Tak się tłumacz.

    > No widzisz, jakbyś tyle książek nie czytał, to by ci się dowcip tak nie
    > stępił.

    Twój dowcip jest ciężki jak neutronium... I ma taki sam polot.

    [ciach]

    > Dobrymi intencjami to jest twoje przyszłe lokum wybrukowane....

    ROTFL

    Ech, przypominasz mi pewną postać z pewnej sztuki teatralnej... Też taki
    zasmarkany świętoszek, wysyłający wszystkich do piekła... Pięknie go
    zagrał Wojciech Pokora (parę razy to puszczali w Teatrze Telewizji, więc
    może przypadkiem/omyłkowo obejrzałeś)...

    > No właśnie, znów ta wielkopańska maniera. Nie stać cię na płacenie
    > haraczu za to, że masz dom, to spadówa do kartonu.

    Odpornyś na wiedzę i trudny do zarąbania... Czyli jak zwykle: beton.

    > No od kupisz też bez sensu.

    Bo?

    > Jak zarobisz, to OK, pewien procent tego, co
    > zarobisz oddajesz na utrzymanie Państwa, które działa w twoim imieniu.

    A dlaczego? Toż to karanie za to, że ktoś dobrze pracuje!

    > Ja się bogacę, więc część zysku oddaję. To jest sprawiedliwe. A
    > pozostałe rzeczy to haracz.

    [ziew]

    Idź się Natankowi poskarżyć.

    > W internacie przykładowo. Tak na szybko się wyguglało tu:
    >
    > http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/dzialkowcu-zapacisz
    -20-000z-rocznie-za-dziake_264588.html

    ROTFL

    Superekspres... To może jeszcze powołaj się na Jana Pająka i jego
    telepatyczne piramidy?

    > ale było o tym w Onecie czy na WP czy jakośtak, bo mi się też przewinęło
    > przez oczy.

    > No to trza było wprowadzić podatek dla Zarabiających.

    Ten jest bardziej uniwersalny.

    > A nie psuć mieszkającym.
    > Pomijając oczywiście bezsens kary za zarabianie.

    Ach, czyli teraz i dochodowy ci nie pasuje? To jakie podatki łaskawie
    dopuścisz?

    > Od wieków był od dochodu. Zarabiasz, to oddajesz. Czy to dziesięcinę

    Litości... Jak można być aż takim ignorantem, jak ty?

    > (jak za czasów Mocno Uciskanego Chłopa) czy to dwakroć więcej PIT (jak
    > za czasów POważnej załogi). Inne opłaty to haracz.

    Dziesięcina, drogi ignorancie, była wyłącznie podatkiem wyznaniowym. I
    nie zwalniała od innych podatków.

    > No tak. Nie będzie się taki biedak w domu wielkopańszczył. Do betonioka
    > spierdalać, na 12 piętrze w kawalerce. A dom mu zabrać, POważna załoga
    > wie jak ten dom wykorzystać.

    Mieć zacięcie... Mieć zacięcie... Mieć zacięcie... Mieć zacięcie... Mieć

  • 52. Data: 2012-06-28 07:56:15
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A to niby dlaczego?

    Po prostu nie figuruje w wykazach, więc nie wpada jako adresat do
    masowej korespondencji ;-)

    > Tam nie przyjdą? A jak poprzedni właściciel
    > mieszkania miał?

    Opłacanie abonamentu jest powiązane z obywatelem, nie z mieszkaniem.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 53. Data: 2012-06-28 07:59:31
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Taaaak. Tak się tłumacz.

    Akurat ma rację.
    Takie przekręcenie nazwy PR3 pojawiło się chyba z 10 lat temu, i jest
    dość popularne.
    Aż dziwne że się z tym wcześniej nie spotkałeś. Dzidka w BMW pewnie też
    nie widziałeś? ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 54. Data: 2012-06-28 08:07:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.06.2012 07:59, Massai pisze:

    > Akurat ma rację.
    > Takie przekręcenie nazwy PR3 pojawiło się chyba z 10 lat temu, i jest
    > dość popularne.

    Wiesz, pisał "ślązak" zamiast "Ślązak" i nie załapał przytyku, więc z
    nim to nic pewnego...

  • 55. Data: 2012-06-28 09:14:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.06.2012 23:34, Andrzej Lawa pisze:
    > A jak ci się zepsuje pompa paliwa w samochodzie, to masz zepsuta pompę
    > paliwa, ale samochód to masz sprawny, tak? Ech, ta twoja "logika"...

    Mam. Jadę do mechanika, wymieniam pompę i już.

    > Jak się spali mikroukład - też można wymienić.

    Nie tak prosto. Trzeba zdiagnozować (trudne), kupić (bardzo trudne),
    wymienić (straszliwie bardzo megastycznie trudne, prawie niemożliwe
    czasami). A kondensator to jak sam mówisz, wizualnie zauważasz, że się
    rozbeczkował, kupujesz go za grosze ,,u baby na targu'', a wymiana jest
    dla kogoś posługującego się zwykłą lutownicą dostępna.

    > Ale już widzę przeciętnego użytkownika

    Od tego jest serwis.

    > telewizora, jak zdobywa
    > instrukcję serwisową, żeby poprawnie rozmontować telewizor z
    > poukrywanymi (albo wręcz zalanymi) śrubami, wykrywa uszkodzony element
    > (analizując przebiegi prądowe w punktach kontrolnych z serwisówki) i
    > wymienia go na nowy, który kupi w pobliskim warzywniaku....

    Nie o tym była mowa. Mówiłeś o kondensatorze na płycie głównej.

    > Praktykiem to ty może jesteś w upychaniu słomy w butach,

    Twoich.

    > ale nie w
    > elektronice - takie herezje opowiadasz.

    Nie, na elektronice się nie znam. Praktykiem jestem w jej używaniu w
    sporej ilości. Jakoś się mi te Straszne Historie nie zdarzają.
    Kondensatory na płycie głównej, owszem, zwłaszcza jak sprzęt jest źle
    eksploatowany, ale też nie jakoś masowo...

    > No proszę, a jednak teatru nie udało ci się uniknąć ;->

    W telewizji grali i w radiu. Bez tego to właśnie by mnie ominęło, choćby
    z racji wieku.
    Dlatego telewizja jest naszym oknem na świat.

    Nie tak bardzo jak ty.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 56. Data: 2012-06-28 09:28:35
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.06.2012 23:57, Andrzej Lawa pisze:
    > Taaaak. Tak się tłumacz.

    No. Znana nazwa. No ale cóż, nie od dzisiaj wiadomo, że jak Pan Lawa
    użyje słowa pisuar, to jest tak zabawny, że aż boki zrywać, ale jak inni
    sobie z nazwą porobią zabawy językowe, to już Pan Lawa czuje się
    obrażony i Języka Nie Rozumie.

    > Twój dowcip jest ciężki jak neutronium... I ma taki sam polot.

    No dowcip z pisuarem jest faktycznie tak górnych lotów, że nie dam rady
    dorównać. Kloaczne dowcipy słabo mi niestety wychodzą.

    > Ech, przypominasz mi pewną postać z pewnej sztuki teatralnej... Też taki
    > zasmarkany świętoszek, wysyłający wszystkich do piekła...

    Ja tam nikogo nie wysyłam, sam się deklarowałeś kiedyś w innej
    rozmowie. Masz co prawda jeszcze czas zmienić decyzję, ale po sile
    deklaracji wtedy przedstawionych przyjąłem już pewne założenie.

    > Pięknie go
    > zagrał Wojciech Pokora (parę razy to puszczali w Teatrze Telewizji, więc
    > może przypadkiem/omyłkowo obejrzałeś)...

    Nie.

    > Bo?

    Bo wydałem pieniądze i jeszcze mam dodatkowe wydać za prawo wydania.

    > A dlaczego? Toż to karanie za to, że ktoś dobrze pracuje!

    Nie karanie. Opłata za usługi społeczne. Ustalona na zasadzie ,,tyle, na
    ile mnie stać''. Składkę parafialną też płacę jako procent od dochodów.
    Stać mnie na więcej, to daję więcej, stać mnie na mniej, daję mniej.

    > [ziew]
    > Idź się Natankowi poskarżyć.

    [ziew] Oddawaj, oddawaj haracze na lewo i prawo, jak lubisz. Może mi też
    coś oddasz w ramach akceptowania dowolnie debilnych opłat?

    -20-000z-rocznie-za-dziake_264588.html
    > ROTFL
    > Superekspres...

    Piszą o tym różne media, a część ogródków jest obanerowana akcjami
    protestacyjnymi.
    No ale ty jesteś z tych, co to zaprzeczą własnej dupie, jeśli tylko jej
    istnienie ja potwierdzam.

    >To może jeszcze powołaj się na Jana Pająka i jego
    > telepatyczne piramidy?

    Nie wiem, nie znam.

    > Ach, czyli teraz i dochodowy ci nie pasuje?

    Nie. Mówiłem o dodatkowej karze za zarabianie. Skoro zarabia, to
    dochodowy płaci, więc jakiś katastralny dodatkowo za karę że zarabia mi
    nie pasuje. Już to pisałem dwa listy temu.

    Jak ktoś zarabia na aucie, to nie płaci dodatkowego podatku-kary od
    zarabiania na aucie.
    Jak ktoś zarabia grą na akordeonie, to nie płaci dodatkowego haraczu od
    akordeonu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 57. Data: 2012-06-28 09:42:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.06.2012 07:56, Massai pisze:
    > Po prostu nie figuruje w wykazach, więc nie wpada jako adresat do
    > masowej korespondencji ;-)

    Ale listonosz chodzi po wszystkich adresach.

    > Opłacanie abonamentu jest powiązane z obywatelem, nie z mieszkaniem.

    No ale skąd Poczta ma wiedzieć, ze pan Waldemar Iksiński-Ygrek już tu
    nie mieszka?
    Adres mają, ludzia wysyłają.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 58. Data: 2012-06-28 09:58:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > No. Znana nazwa.

    Powiedzmy, panie "ślązak".

    [ciach]

    > No dowcip z pisuarem jest faktycznie tak górnych lotów, że nie dam rady
    > dorównać. Kloaczne dowcipy słabo mi niestety wychodzą.

    To nie jest dowcip, tylko taki sam manewr, jak twoje PISanie
    niepochlebnych wyrazów zaczynających się do "po" z dwoma wielkimi
    literami na początku

    > Ja tam nikogo nie wysyłam, sam się deklarowałeś kiedyś w innej
    > rozmowie.

    Gdzie ja się deklarowałem, że się wybieram do jakiegoś twojego
    wymyślonego piekła, kłamczuszku?

    > Masz co prawda jeszcze czas zmienić decyzję, ale po sile
    > deklaracji wtedy przedstawionych przyjąłem już pewne założenie.

    [ziew]

    Wg. twojej własnej doktryny pycha to grzech główny, poważnie grożący
    potępieniem. A jednym z najgorszych przejawów pychy jest ogłaszanie
    własnych ocen jako boskich.

    > Nie.

    Twoja strata.

    > Bo wydałem pieniądze i jeszcze mam dodatkowe wydać za prawo wydania.

    Skoro wydajesz, to cię stać ;)

    > Nie karanie. Opłata za usługi społeczne. Ustalona na zasadzie ,,tyle, na
    > ile mnie stać''. Składkę parafialną też płacę jako procent od dochodów.
    > Stać mnie na więcej, to daję więcej, stać mnie na mniej, daję mniej.

    Patrz wyżej: wydajesz, więc ciebie stać.

    > [ziew] Oddawaj, oddawaj haracze na lewo i prawo, jak lubisz. Może mi też
    > coś oddasz w ramach akceptowania dowolnie debilnych opłat?

    Och, ja nie lubię płacić jakichkolwiek podatków. Ale wiem, że są
    konieczne, a twoja argumentacja które dobre a które złe jest dziecinna.

    -20-000z-rocznie-za-dziake_264588.html

    > Piszą o tym różne media,

    To dlaczego wybrałeś akurat jeden z głównych brukowców?

    > a część ogródków jest obanerowana akcjami
    > protestacyjnymi.

    To nie jest żaden argument - mogli podobnie jak ty czytać superekspres.

    > No ale ty jesteś z tych, co to zaprzeczą własnej dupie, jeśli tylko jej
    > istnienie ja potwierdzam.

    Och, własną dupę mogę sprawdzić, ale jak zaczniesz lamentować, że rząd
    tobie dupę zabrał lub planuje zabrać, to będę się domagał jakichś
    bardziej wiarygodnych źródeł niż ty czy superekspres.

    > Nie wiem, nie znam.

    Aż dziwne.

    > Nie. Mówiłem o dodatkowej karze za zarabianie. Skoro zarabia, to
    > dochodowy płaci, więc jakiś katastralny dodatkowo za karę że zarabia mi
    > nie pasuje. Już to pisałem dwa listy temu.

    To ile ty masz tego leżącego odłogiem majątku ziemskiego, że aż tak to
    ciebie boli?

    > Jak ktoś zarabia na aucie, to nie płaci dodatkowego podatku-kary od
    > zarabiania na aucie.

    Płaci. To się nazywa akcyza.

    > Jak ktoś zarabia grą na akordeonie, to nie płaci dodatkowego haraczu od
    > akordeonu.

    Od akordeonu może nie, ale od grania to i owszem.

  • 59. Data: 2012-06-28 10:12:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Mam. Jadę do mechanika, wymieniam pompę i już.

    Nie, nie masz. Musisz zostać tam odholowany, a po paru latach koszt
    naprawy może przekroczyć wartość pojazdu.

    W przypadku elektroniki jest jeszcze gorzej.

> [...]
    > czasami).

    > A kondensator to jak sam mówisz, wizualnie zauważasz, że się

    Bo akurat przypadkiem w przypadku pecetów urządzenie jest zaprojektowane
    do łatwego montażu i demontażu.

    W przypadku przeciętnego TV nie jest to już takie proste.

    > rozbeczkował, kupujesz go za grosze ,,u baby na targu'', a wymiana jest
    > dla kogoś posługującego się zwykłą lutownicą dostępna.

    Przeciętny użytkownik elektroniki miałby potężny problem z samodzielną
    wymianą głupiej wtyczki.

    A ty chcesz, żeby był w stanie rozmontować i naprawić telewizor?

    > Od tego jest serwis.

    Po kilku latach naprawa robi się nieopłacalna, o ile nie jest wykonywana
    samodzielnie przy groszowych kosztach padniętego elementu.

    > Nie o tym była mowa. Mówiłeś o kondensatorze na płycie głównej.

    Układ (a także kondensator) może zdechnąć i bez widocznych objawów. W
    robocie miałem kilka padniętych płyt głównych (po około 6 latach) które
    optycznie były bez zarzutu.

    > Twoich.

    Hmm, prostak ewangelizujący prostactwem do tego stopnia, że usiłuje
    innym wciskać swoją słomę... Fascynujące!

    > Nie, na elektronice się nie znam. Praktykiem jestem w jej używaniu w
    > sporej ilości. Jakoś się mi te Straszne Historie nie zdarzają.

    Straszne nie straszne - statystykę (w jedną i w drugą stronę) ktoś musi
    wyrobić.

    [ciach]

    > W telewizji grali i w radiu. Bez tego to właśnie by mnie ominęło, choćby
    > z racji wieku.
    > Dlatego telewizja jest naszym oknem na świat.

    Raczej opium dla mas.

  • 60. Data: 2012-06-28 10:38:14
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.06.2012 09:58, Andrzej Lawa pisze:
    > Powiedzmy, panie "ślązak".

    Se mówcie panie warszawiok.

    > To nie jest dowcip, tylko taki sam manewr, jak twoje PISanie
    > niepochlebnych wyrazów zaczynających się do "po" z dwoma wielkimi
    > literami na początku

    Średnio taki sam, ale macie problem z językiem, to nie zrozumiecie.

    Ale se piszcie, nie chodzi o to, ze piszecie, ale że jak ktoś się bawi
    inną nazwą, to wam przeszkadza.

    > Gdzie ja się deklarowałem, że się wybieram do jakiegoś twojego
    > wymyślonego piekła, kłamczuszku?

    Skoro wymyślone, to co się denerwujecie?

    > [ziew]
    >
    > Wg.

    Pan coś pisałeś o języku polskim?

    > twojej własnej doktryny pycha to grzech główny,

    Nie wiem o jakiej doktrynie mówisz. Już ci kiedyś pisałem, że nie ma
    grzechów głównych i niegłównych. Każdy grzech to uchybienie wobec Boga i
    sprzeciwienie się jego woli.

    > A jednym z najgorszych przejawów pychy jest ogłaszanie
    > własnych ocen jako boskich.

    Żadnych ocen swoich jako boskich nie ogłaszałem.

    -20-000z-rocznie-za-dziake_264588.html
    >>> ROTFL
    > To dlaczego wybrałeś akurat jeden z głównych brukowców?

    Bo się wyguglał na 1 miejscu.
    Proszę bardzo, link z 3 pozycji, może być?

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/czy_to_juz_koniec
    _rodzinnych_ogrodow_dzialkowych_236452.html

    > Aż dziwne.

    że nie obracam się w tych kręgach co ty? To już dawno ustaliliśmy.

    > Płaci. To się nazywa akcyza.

    Jest akcyza od zarabiania na aucie? Jest akcyza od jeżdżenia autem, jako
    opłata za zużycie dróg i inne takie. Mój dom się nie przemieszcza i jest
    na moim terenie. Niczego nie niszczy.

    > Od akordeonu może nie, ale od grania to i owszem.

    Dodatkowo poza dochodowym? A co takiego?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek