  • 1. Data: 2012-06-25 20:57:17
    Temat: Jak odzyskać pieniądze za fakturę korygującą?
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Moi Drodzy,

    Taki mam problem: w listopadzie 2010 roku dostałem z firmy X fakturę do
    zapłaty. Kwotę uiściłem terminowo. W lutym 2012 roku okazało się, że
    zapłaciłem za dużo i firma musi zwrócić mi nadwyżkę w kwocie ~50zł.
    Wystawili fakturę korygującą z terminem płatności: do końca następnego
    okresu rozliczeniowego (który wynosi 1 miesiąc). Do dnia dzisiejszego
    niestety nie otrzymałem zwrotu. Co mogę zrobić i w jaki sposób
    zrekompensować sobie okres czekania na zwrot? Co radzicie?

    --
    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2012-06-26 11:13:18
    Temat: Re: Jak odzyskać pieniądze za fakturę korygującą?
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2012-06-25 20:57, Michał pisze:
> [...]
    > niestety nie otrzymałem zwrotu. Co mogę zrobić i w jaki sposób
    > zrekompensować sobie okres czekania na zwrot? Co radzicie?

    Zadzwonić do nich i się przypomnieć.

  • 3. Data: 2012-06-26 20:03:11
    Od: Michał <m...@g...pl>

    W dniu 2012-06-26 11:13, PesTYcyD pisze:

    > Zadzwonić do nich i się przypomnieć.

    6 razy już to robiłem... :)

    --
    pzdr,
    michal

  • 4. Data: 2012-06-27 12:21:03
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 6 razy już to robiłem... :)

    No to postępuj tak, jakby ktoś Ci "wisiał" za normalną fakturę.
    Windykacja, KRD, sprzedaż długu itp.
    Ew. kup od nich coś jeszcze (jeśli jest Ci to potrzebne) i "zapłać"
    kompensatą.

    N.