eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarunki gwarancyjne na towary. › Warunki gwarancyjne na towary.
  • Data: 2005-11-07 13:57:27
    Temat: Warunki gwarancyjne na towary.
    Od: "RobinH" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pozdrawiam Wszystkich.
    Prowadzę 2 sklepy z róznymi artykułami m.in. z artykułami technicznymi
    podlegającymi warunkom gwarancji. W warunkach gwarancji producenci
    umieszczają 14 dni na naprawę gwarancyjną. Mam problem, bo na większość art.
    nie ma lokalnego serwisu w kontaktach z serwisem udział biorę osobiście.
    Problem w tym, iż serwis zazwyczaj tłumaczy się, że te 14 dni to ma on na
    naprawę, co czasami powoduje, że wydaję klientowi towar nowy lub zwracam
    gotówkę z powodu przekroczenia 14 dni w warunkach gwarancji.

    W związku z tym, mam pytanie.
    1. Czy ustawodawca przewidział rolę pośrednika i dodał coś do tych 14 dni.
    2. Jeżeli nie, to czy mam podstawy prawne żądać od serwisu sprzętu krótszej
    naprawy, bo zdążyć wydać towar w ciągu 14 dni.
    3. Jeżeli nie to, czy producent może w warunkach gwarancji dodać np: 7 dni
    na transport, przesyłki, lub też wstawić zamiast 14 dni, 21.
    4. Jakieś inne rozwiązanie.

    Pozdrawiam RobinH


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 07.11.05 15:48 kam
  • 07.11.05 22:14 Artur

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1