eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWalka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP-SA, jak sobie radzić?! › Walka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP-SA, jak sobie radzić?!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: waldek <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Walka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP-SA, jak sobie radzić?!
    Date: Tue, 27 Mar 2007 15:20:27 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 73
    Message-ID: <eub64a$d70$6@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-52-129.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1175002059 13536 87.205.52.129 (27 Mar 2007 13:27:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Mar 2007 13:27:39 +0000 (UTC)
    X-Sender: +LCyTSI6IUbJDltim8RJ3vAjvixCB2y3Qd47c6VIKYE=
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (X11/20070302)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:453904
    [ ukryj nagłówki ]

    Zgodnie ze zmianą regulaminu 14 lutego, można było wypowiedzieć umowę z
    neo, skorzystałem z tego prawa, podobnie jak i tysiące innych
    użytkowników tego wspaniałego łącza.

    Wszyscy wiedzą jak to jest u tego dostawcy, ciągła zmiana przepisów, i
    traktowanie starych klientów jako dojne krowy, ciągle ich naciągając na
    wysokie opłaty mimo świadczenia tańszych usług innym nowym klientom!
    Byłem ich klientem od wielu lat, nareszcie zrezygnowałem z ich usługi
    neostrada tp, z czego jestem zadowolony, niestety muszę posiadać od nich
    jeszcze łącze telefoniczne aby korzystać z usług u innego dostawcy.
    Powód jest znany wszystkim, mimo reklamom niskich opłat za internet,
    obiecanej stałości przepisów ze strony TP-SA, rzeczywistość i stosowane
    przez nich praktyki nie są zbyt przyjazne dla ich klientów. Kuszą niską
    opłatą przez kilka miesięcy, następnie na wiele lat ładują człowieka w
    bagno!

    Mój problem polega na tym, że 06.02 złożyłem rezygnację z ich usług, w
    tym celu aby załatwić sprawę jak najlepiej, udałem się do jednego z ich
    punktów obsługi klienta i w konsultacji z pracownikiem ich firmy,
    którego dokładnie poinformowałem o przyczynie mojej rezygnacji z ich
    usług, postanowiłem napisać wypowiedzenie umowy o świadczenie usług
    neostrada i zmiany pakietu usług telefonicznych na pakiet socjalny.
    Pracownik ich firmy, dokładnie znając moje zamiary i oczekiwania w
    stosunku co do treści załatwienia sprawy, oświadczył, że data
    wypowiedzenia umowy w związku ze zmianą regulaminu musi przypadać na
    koniec okresu rozliczeniowego, żeby operator miał czas możliwość
    rozłączenia usługi. Dzięki temu zaproponował mi treść wypowiedzenia:

    "Z dniem 28.02.2007 rezygnuję z usług neostrada TP"

    Pracownik po sprawdzeniu napisanej prze ze mnie umowy, podstemplował
    kserokopię wypowiedzenia tuż pod zaproponowanym przez siebie tekstem
    pieczątką TP-SA wraz z datą 06.02.2007, następnie zabrał orginał do
    przekazania do zarządu firmy! Po tej wizycie w tele-punkt całkowicie
    wierząc kompetencjom i uczciwości pracownika TP-SA, dzięki jego
    zapewnieniom, byłem przekonany, że wszystko jest OK. Pozostało mi
    jedynie zamówić usługi u innego operatora i oczekiwać na wyłączenie
    neostrady.

    Po długich oczekiwaniach i z ciągle napływającymi informacjami o
    przedłużających się terminach, w związku z dużą ilością wypowiedzeń,
    spokojnie czekałem na zakończenie się mojej sprawy. W końcu otrzymałem
    rachunek z TP-SA za marzec, gdzie nadal widniała ich ogromna kwota za
    ich usługi neo, oraz mniejsza kwota abonamentu za telefon. W związku z
    nie prawidłowością na rachunku, złożyłem telefoniczną reklamację do
    niesłusznie naliczonej kwoty za internet. Na zgłoszenie reklamacji
    otrzymałem pismo listem poleconym, gdzie operator wyjaśnił, że przyczyną
    dalszego naliczenia opłat za neostrada jest nie przyjęcie mojego
    wypowiedzenia, oraz po konsultacji telefonicznej z ich konsultantem
    dowiedziałam się, że techniczne wyłączenia usługi dostępu do internetu
    jakie nastąpiło w moim przypadku, jest pokierowane jedynie tym, że
    zmieniłem wysokość abonamentu telefonicznego na pakiet socjalny.

    "Telekomunikacja polska jest w posiadaniu pisma z dnia 6 lutego 2007, w
    którym rezygnuje pan z usługi neostrada tp z dniem 28 lutego 2007. W
    związku z tym rozwiązanie nie może nastąpić z powodu zmiany regulaminu
    świadczenia usług neostrada tp - bez naliczania opłat za zerwanie umowy.
    Prosimy więc w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszej
    korespondencji o pisemne potwierdzenie decyzji o rezygnacji usługi
    neostrada tp z naliczeniem opłat dodatkowych za zerwanie umowy."

    Prosił bym o jakąś informację, od zaprawionych w bojach byłych klientów
    tego monopolisty, na temat sposobu egzekwowania swoich praw i walki z
    oszustwami i nadużyciami ze strony TP-SA. Wszystkie dobre porady są
    bardzo cenne, oczywiście z wykluczeniem metod terrorystycznych!:)
    Myślę że nie będę jednym oszukanym w ten sposób klientem, chętnie
    przyłączem się do innych osób na terenie Poznania lub okolic, aby
    kontynuować walkę prawną z oszustem, minimalizując przewagę możliwości
    giganta nad słabością jednostki, jeżeli należało będzie podjąć środki
    prawne w celu dochodzenia swoich praw.


    w...@p...onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1