eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWalka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP-SA, jak sobie radzić?! › Re: Walka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP-SA, jak sobie radzić?!
  • Data: 2007-03-27 18:06:44
    Temat: Re: Walka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP-SA, jak sobie radzić?!
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "waldek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:eubkuc$so8$2@news.onet.pl...

    > I tak nie chcę ich łaski, kwestią sporną jest umowna kara, nie mają
    > podstaw aby nie przyjąć umowy i nadal naliczać abonament!

    Masz na myśli chyba, "nie przyjąć wypwiedzenia umowy". Widać, że oni też nie
    wiedzą czego chcesz. Wypowiadasz umowę na podstawie zmiany regulaminu z
    niewłaściwą datą, która wprowadziła całe zamieszanie /masło maślane/.
    Dlatego chyba pytają, czy wiesz co robisz? i chcą potwierdzenia. Termin
    wypowiedzenia ze względu na zmianę regulaminu już minął. Zmieniłeś telef.
    na socjalny, co spowodowało, że nie możesz mieć neostrady. Jak nie
    udowodnisz, że pracownik firmy wprowadził Ciebie w błąd, to musisz podjąć
    decyzję czy zostajesz, inaczej będziesz płacił kary umowne. Może zamiast
    emocjonalnie podchodzić do tej sprawy najpierw spróbuj porozumieć się z
    TPSA. Przecież TPSA umożliwia powrót czyt. uciekinier może cofnąć swoją wolę
    wypowiedzenia umowy. Teraz najważniejsze: i te osoby, które wracają mają
    prawdopodobnie najlepsze umowy, czyli w promocji megainternet. Podpowiadam,
    że może skoro to tak głupio wyszło, to może jakoś dogadacie się.
    --
    Maluch