eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWalka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP-SA, jak sobie radzić?! › Re: Walka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP-SA, jak sobie radzić?!
  • Data: 2007-03-27 20:06:55
    Temat: Re: Walka z oszustwami, znanego oszusta i monopolisy TP-SA, jak sobie radzić?!
    Od: waldek <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maluch napisał(a):
    >
    > Użytkownik "waldek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:eubkuc$so8$2@news.onet.pl...
    >
    >> I tak nie chcę ich łaski, kwestią sporną jest umowna kara, nie mają
    >> podstaw aby nie przyjąć umowy i nadal naliczać abonament!
    >
    > Masz na myśli chyba, "nie przyjąć wypwiedzenia umowy". Widać, że oni też
    > nie wiedzą czego chcesz. Wypowiadasz umowę na podstawie zmiany
    > regulaminu z niewłaściwą datą, która wprowadziła całe zamieszanie /masło
    > maślane/. Dlatego chyba pytają, czy wiesz co robisz? i chcą
    > potwierdzenia. Termin wypowiedzenia ze względu na zmianę regulaminu już
    > minął. Zmieniłeś telef. na socjalny, co spowodowało, że nie możesz mieć
    > neostrady. Jak nie udowodnisz, że pracownik firmy wprowadził Ciebie w
    > błąd, to musisz podjąć decyzję czy zostajesz, inaczej będziesz płacił
    > kary umowne. Może zamiast emocjonalnie podchodzić do tej sprawy najpierw
    > spróbuj porozumieć się z TPSA. Przecież TPSA umożliwia powrót czyt.
    > uciekinier może cofnąć swoją wolę wypowiedzenia umowy. Teraz
    > najważniejsze: i te osoby, które wracają mają prawdopodobnie najlepsze
    > umowy, czyli w promocji megainternet. Podpowiadam, że może skoro to tak
    > głupio wyszło, to może jakoś dogadacie się.
    Chyba mnie nie zrozumiałeś, nie ważne czy mogę udowodnić czy nie, raczej
    spróbuję, ale w tym przypadku zostałem oszukany i ja to wiem na pewno, a
    więc wiarygodność i uczciwość tej firmy spadła do zera, relacja klient i
    usługodawca staje się powoli nie możliwa, nie potrzebuję od nich łaski,
    a jeśli chcieli mi coś zaproponować lub mieli wątpliwości co do mojej
    decyzji, to powinni do mnie zadzwonić i wyjaśnić sprawę, a nie
    zignorować moje wypowiedzenie i naliczając rachunek za miesiąc w którym
    umowa już mnie nie obowiązywała, dodatkowo wyłączając usługę z powodu
    niemożliwości świadczenia usług. Faktem jest że umowa została
    wypowiedziana, i w marcu już nie obowiązuje.
    Kwestią jest umowa karna, stać mnie na jej zapłacenie, ale zostałem
    oszukany, i to nie ma znaczenia czy nagrałem rozmowę czy nie,
    obowiązkiem mnie jako konsumenta i innych konsumentów jest dociekanie
    oraz udowodnienie prawdy, albo chociaż próbować do tego dążyć, aby w
    przyszłości takie sytuacje się nie zdarzały, każdy może paść ofiarą
    oszustów i hot sztaplerów, nawet jeżeli firma wielkością budzi zaufanie
    i solidność może okazać się zwykłą zbieraniną cwaniaków, jeżeli będziemy
    z tym walczyć możemy się spodziewać, że jakość usług świadczona w naszym
    kraju będzie wysoka i firmy dopuszczające się takich nadużyć bez względu
    na ich wielkość znikną z rynku lub przeniosą się do krajów gdzie tak jak
    u nas kiedyś dopiero się kształtuje demokracja i jest podatna i jest za
    słaba aby walczyć z tak z organizowaną hot sztaplarką.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1