  • Data: 2003-07-14 19:09:54
    Temat: WKU a absolwent 2002 - Co robic? POMOCY!
    Od: "Rider" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanowna grupe i prosze o jakas porade lub nawet konkretne rozwiazanie
    mojej chyba nieskomplikowanej sprawy...

    Otoz w ubieglym roku skonczylem studia, mialo to miejsce w maju. Jednak tak
    sie zlozylo ze miesiac wczesniej (kwiecien 2002) przypadla data mojego
    stawienia sie w WKU i przedlozenia ewentualnych, stosownych dokumentow
    poswiadczajacych nauke lub gotowosc do sluzby krajowi...Jako, ze do samej
    obrony mialem miesiac a do wojska mi nie bylo spieszno otrzymalem
    zaswiadczenie z dziekanatu o jeszcze, jakby nie bylo trwajacej edukacji.
    Taki dokument odracza na 1/2 roku, a przynajmniej tak bylo w moim przypadku.
    Pozniej sie okazalo, ze absolweci studiow wyzszych w roku 2002 sa
    automatycznie przenoszeni do rezerwy. I tak czas plynie, niedlugo bedzie
    rok, jak mialo wygasac zaswiadczenie o nauce a WKU jak sie nie odezwalo tak
    sie nie odzywa do mnie. A ja nie mam zadnego wpisu, dowodu w ksiazeczce
    wojskowej, o przeniesieniu do rezerwy. Tkwie jakby w takim zawieszeniu.
    Chyba musialbym jakos to zakonczyc. Co radzicie i jak to zalatwiac?

    pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc,

    Rafal