  • 141. Data: 2010-07-18 20:59:24
    Temat: Re: Uwaga wysokie napięcie
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 18 Jul 2010 17:28:10 +0200, Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > Chyba o tym mowa:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Mela
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,36756
    56.html

    O brawo.
    Nawet nie kojarzyłem, że to o Melę chodzi.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 142. Data: 2010-07-18 22:57:46
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 14:39:29 +0200, szerszen napisał(a):

    > w wiadomości grup dyskusyjnych:4...@n...home.net.pl...

    > no to w mysl twojej logiki, psa w mieszkaniu jak mam zabezpieczyc,
    > przypiac go na krotkim lancuchu w pawlaczu?
    > no bo przeciez nie w kiblu, tam ktos moglby chciec wejsc za potrzeba ;)

    Był już taki wyrok kurna <cenzura>.

  • 143. Data: 2010-07-19 06:28:27
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > no to w mysl twojej logiki, psa w mieszkaniu jak mam zabezpieczyc,
    > przypiac go na krotkim lancuchu w pawlaczu?
    > no bo przeciez nie w kiblu, tam ktos moglby chciec wejsc za potrzeba
    > ;)

    A jak już zapewnisz bezpieczeństwo biednych włamywaczy
    to pojawią się mohery z towarzystwa od zwierząt,
    że łańcuch za krótki, że wybieg za mały itp.

  • 144. Data: 2010-07-19 06:39:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4c405b59$...@n...home.net.pl...

    > Albo może w twojej okolicy jakaś mania robienia płotów z poprzecznych
    > szczebli ;)

    a moze po prostu normalnemu czlowiekowi wystarcza 1,5 m zwyklej siatki, aby
    wiedzial, ze nie moze znalezc sie po drugiej stronie bez zgody wlasciciela

  • 145. Data: 2010-07-19 06:40:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:i20raf$ik2$...@n...onet.pl...

    > A jak już zapewnisz bezpieczeństwo biednych włamywaczy
    > to pojawią się mohery z towarzystwa od zwierząt,
    > że łańcuch za krótki, że wybieg za mały itp.

    dokladnie, tak jak znajduja sie dupki placzace nad losem kuracjuszy zakladow
    penitencjarnych

  • 146. Data: 2010-07-19 06:51:12
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > dokladnie, tak jak znajduja sie dupki placzace nad losem
    > kuracjuszy zakladow penitencjarnych

    A z tym to się nie zgodzę. Nie ma sprzeczności między izolacją
    skazanego i zapewnieniem mu godziwych warunków.

  • 147. Data: 2010-07-19 07:32:38
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 08:40:44 +0200, szerszen napisał(a):

    > wchodzenie na cudze obce podworko to cos normalnego?

    A jak idziesz do sąsiada na wsi to co? Staniesz przy furtce i będziesz
    krzyczał "hop, hop, jest tam kto?" To normalne że bierzesz kawał kija
    i wchodzisz na podwórko żeby dojść do domu i zastukać w drzwi, albo okna
    bo to pierwsze nie zawsze działa.
    Dzwonki na furtkach to tylko na przedmieściach. Na wsiach to ludzie nawet
    często przy drzwiach dzwonków nie mają.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 148. Data: 2010-07-19 07:50:20
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 09:14:54 +0200, Alek napisał(a):

    > Zależy dla kogo.

    Dla nikogo. Nawet Ci którzy wchodzą bo muszą mieć odpowiednie uprawnienia.
    A i tak linia jest zabezpieczana i kontrolowana na obecność napięcia.
    Więc trudno nazwać "normalnym" coś objętego specjalnymi procedurami
    bezpieczeństwa.

    > Też coś!

    Tam gdzie ja się wychowałem jest. Jak nie ma dzwonków przy bramkach
    to nie ma innej możliwości odwiedzenia kogoś. A nawet jak jest dzwonek
    to nigdy nie wiadomo czy działa.

    Henry

  • 149. Data: 2010-07-19 07:52:03
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 10:57:20 +0200, Icek napisał(a):

    > ale czym sie rozni ogrodzona posesja od ogrodzonego kojca

    Tym że kojec jest zbudowany tak żeby pies nie wyskoczył i się nie podkopał,
    a płot jest zbudowany tak żeby ładnie wyglądał.

    Henry

  • 150. Data: 2010-07-19 07:55:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Henry(k) pisze:

    > Tym że kojec jest zbudowany tak żeby pies nie wyskoczył i się nie podkopał,
    > a płot jest zbudowany tak żeby ładnie wyglądał.

    Czyli jak płot będzie taki, że pies ani nie wyskoczy, ani nie
    podkopie, to będzie kojec?

    --
    Liwiusz