  • Data: 2008-12-29 13:08:29
    Temat: Utrata prawa jazdy za punkty naliczone 2 lata wstecz
    Od: "KS" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam pytanie do osob, ktore ew. znaja blizej problematyke punktow karnych i
    przepisow z nimi zwiazanych:

    w 2005 roku "zaliczylem" 19 punktow karnych z tytulu przekroczenia
    predkosci.

    W listopadzie 2007 roku otrzymalem list polecony od sadu grodzkiego gdzies w
    Wielkopolsce, z informacja ze uprawomocnil sie wyrok, dotyczacy sprawy z
    2005 roku za zdjecie z fotoradaru (gdzies pod Poznaniem), na ktorym widac
    moje auto i w zwiazku z tym otrzymalem dodatkowe 6 punktow za rok 2005.

    W styczniu 2008 roku przyszlo pismo z Urzedu Miejskiego, w ktorym
    poinformowano mnie, ze na wniosek Komendanta Wojewodzkiego Policji odbiera
    mi sie uprawnienia do kierowania pojazdami, czyli prawo jazdy, poniewaz
    przekroczylem dopuszczalna ilosc punktow w 2005 roku, czyli 3 LATA
    WCZESNIEJ.

    W zwiazku z tym pytanie moje jest takie, czy w tej sytuacji mozna odebrac
    prawo jazdy - nawet jezeli w/w punkty 2 lub 3 razy sie "skasowaly" ?

    Z gory dziekuje za wszelkie wskazowki i uwagi.

    Pozdrawiam

    Krzysiek