  • 11. Data: 2008-12-22 11:13:01
    Temat: Re: Uszkodzona matryca LCD a odmowa wymiany
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 grudzień 2008 09:58
    (autor Icek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ginkn6$l1q$1@node2.news.atman.pl>):

    > ha ha ha, rozumiem, ze nie mogles sprawdzic przed zakupem ????

    Nie. Zamawiany był dany model po prostu. Laptopów jest mnóstwo i ciężko
    kupić je ,,z półki''.

    --
    Tristan

    Kupię konto na YouTube.

  • 12. Data: 2008-12-22 12:21:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Dec 2008, qnick_bis wrote:

    > Tristan pisze:
    [...]
> [...]
    [...]
    > To zwróć z tytułu "niezgodności towaru z umową"

    Czekaj.
    Najpierw w sprawie formalnej.
    Człowiek występujący na istotnym ułamku wątków .prawo i .prawo.podatki
    (znaczy Tristan) sugeruje *rękojmię*.
    To on chyba wie, że "na firmę" kupował?

    A teraz merytorycznie - Piotr podał normę, ale nawet jakby tej normy
    nie było, to przecież NIE MA podstaw do uważania że z powodu 1.
    badpiksela mamy "niezgodność" :(

    > resztę życia tego laptopa. Mi osobiście udało się zwrócić nówkę sztukę
    > samochód pewnej marki z tego tytułu gdy po trzech tygodniach użytkowania
    > dowiedziałem się, że miał malowany lewy przedni błotnik lewe drzwi oraz
    > dach, nie obyło sie to gładko ale się udało załatwić to bez sądu tylko
    > potrzeba było parę złociszy na ekspertyzy i po zawodach było. Wiem że to inna
    > kasa

    Ale przede wszystkim inna *sprawa*.
    Miałeś włożoną "nienową" część, a to rzeczywiście jest niezgodne
    z umową (skoro kupowałeś nowy samochód) :)
    Tristan dostał nowego peceta. Nic nie pisze ze matryca była naprawiana.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2008-12-22 12:24:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Dec 2008, Tristan wrote:

    > (autor Piotr C.
    [...]
    > mam karę za kupowanie nie w MM. Następny zakup będzie w Medialnym. Może
    > drożej, ale warto, żeby nie mieć 2500zł w plecy :(

    Coś mi wyjaśnij.
    A co byś zrobił, jakby taki piksel Ci wyskoczył dwa miesiące po zakupie?
    Wydaje Ci się, że badpiksele są tylko "od nowości"?

    Ty po prostu chcesz wyświetlacza klasy "0" :D

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2008-12-22 13:21:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Nie. Zamawiany był dany model po prostu. Laptopów jest mnóstwo i ciężko
    > kupić je ,,z półki''.

    Weź się nie ośmieszaj.

  • 15. Data: 2008-12-22 17:42:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gio495$ulj$1@achot.icm.edu.pl qwerty
    <q...@p...fm> pisze:

    > Weź się nie ośmieszaj.
    Rada w przypadku tego osobnika jest - delikatnie mówiąc - mocno spóźniona.
    ;))
    Niemniej matryca jest zarówno w przypadku CRT, panela LCD czy wyświetlacza
    laptoka tak ważnym elementem, że nawet lama sprawdza ją dokładnie - jest to
    bowiem zawsze konkretna sztuka. Wprawdzie notebook za 2500 to raczej
    niewysoka półka, ale ma działać prawidłowo.
    Kiedy kupowałem swojego (naówczas górna półka) sprawdzałem go i testowałem
    prawie 2h, łącznie z zapleczem gwarancyjnym i serwisowym. Dlatego teraz mam
    wszystko OK.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2008-12-22 19:15:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Rada w przypadku tego osobnika jest - delikatnie mówiąc - mocno spóźniona. ;))

    Ale przecież uszkodzony subpixel nie powoduje, że laptop jest
    niepełnowartościowy.

  • 17. Data: 2008-12-22 20:20:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gioovj$lkk$1@achot.icm.edu.pl qwerty
    <q...@p...fm> pisze:

    > Ale przecież uszkodzony subpixel nie powoduje, że laptop jest
    > niepełnowartościowy.
    Wg mnie jest - bo wqrwia. Dziś raczej nawet bardzo średnio porządne matryce
    takich wad nie mają.
    Nie rozumiem czemu ten lamer taki badziew łyknął a teraz się żołądkuje.
    Choc faktem jest, że usterka tego typu powoduje dyskomfort w pracy.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2008-12-22 20:21:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 grudzień 2008 13:24
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0812221322040.3780@quad>):

    > Coś mi wyjaśnij.
    > A co byś zrobił, jakby taki piksel Ci wyskoczył dwa miesiące po zakupie?

    To bym poszedł do MM i wymienił :D

    > Ty po prostu chcesz wyświetlacza klasy "0" :D

    No. Do tej pory takie miałem. Ja rozumiem, że muszę się pogodzić z ciulatą
    jakością obrazu, bo CRT jest passe, ale bez przesady... Walący po oczach
    zielony piksel na środku wg mnie dyskwalifikuje produkt z używania.

    --
    Tristan

    Kupię konto na YouTube.

  • 19. Data: 2008-12-22 23:39:39
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał:

    > No. Do tej pory takie miałem. Ja rozumiem, że muszę się pogodzić z ciulatą
    > jakością obrazu, bo CRT jest passe, ale bez przesady... Walący po oczach
    > zielony piksel na środku wg mnie dyskwalifikuje produkt z używania.

    NTG, ale spróbuj użyć jakiegoś programu/apletu "odblokowującego"
    - czasem pomaga (typu JScreenFix).

    Krystian

  • 20. Data: 2008-12-23 06:55:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Wg mnie jest - bo wqrwia. Dziś raczej nawet bardzo średnio porządne matryce
    > takich wad nie mają.

    Trzeba było kupić taki sprzęt, gdzie wymieniają przy 1 uszkodzonym pixelu /
    subpixelu.