  • 1. Data: 2008-12-21 15:15:40
    Temat: prawo autorskie a dokonanie wyboru zadań
    Od: k...@g...com

    Witam,

    Mam zamiar zawrzeć umowę o dzieło na 'dokonanie wyboru zadań z pewnego
    dostępnego zestawu'.

    O tak: wykonawca otrzymuje pewien zbiór zadań różnego autorstwa
    (zleceniodawca ma do nich prawa majątkowe) - zadań które mogą być
    napisane brzydko językowo, niekoniecznie ciekawe itd.

    Wykonawca ma przejrzeć ten zbiór, i wybrać 20 ładnych zadań łatwych,
    20 średnich, 20 trudnych.
    Planujemy, że dziełem ma być dokument papierowy - z trzema tabelami -
    listami zadań.

    Pytanie jest proste - czy mogą pojawić się jakieś wątpliwości co do
    rozliczenia tego dzieła z kosztami uzyskania przychodu 50%?

    Krzysiek