  • Data: 2007-12-11 16:37:07
    Temat: Urlop o dlugosci co najmniej polowy wymiary
    Od: "Gwyn" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    dzisiaj sie obudzilam - podobno w ciagu roku musze
    wziasc jeden urlop o dlugosci co najmniej polowy jego
    wymiaru - co daje w moim przypadku 13 dni urlopu;

    po co mi taki dlugi urlop, ja nie chce! czy to jest zapis
    z kodeksu pracy, czy tez to tylko moj zaklad sobie
    ustalil tak w regulaminie; czy moge jakos zrezygnowac
    z tego "dobrodziejstwa" (ustawodawcy czy autora
    regulaminu - tfu, niech ich diabli!)?

    pozdr
    Gwyn