  • Data: 2008-11-17 15:21:19
    Temat: Urlop dla poratowania zdrowia - nauczyciel
    Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    pracuje w szkole juz 7 rok i w zwiazku z tym mam prawo skorzystac z
    "Urlopu dla poratowania zdrowia" jesli zajdzie taka koniecznosc....

    niestety taka koniecznosc zaszla - w zwiazku z tym poszedlem do
    lekarza i otrzymalem zaswiadczenie o koniecznosci udzielenia mi
    takiego urlopu. Niestety dyrektor wypial sie na to zaswiadczenie i
    stwierdzil ze w NIE UDZIELI mi takiego urlopu - czy ma do tego prawo ?
    na jakiej podstawie ?

    Co dalej robic w takim przypadku ?