  • Data: 2010-08-13 22:52:32
    Temat: Uniewinnienie-oskarżenie
    Od: "PAweł" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zostałem dzisiaj przez sąd uniewinniony.
    Sprawa dotyczyła domnienanej kolizji której miałem być sprawcą.
    A dokładnie to chodziło o to że jeden pieniacz zajechał mi droge i "dał w heble".
    Wg mnie do kontaktu pomiedzy samochodami nie doszło ale ten ćwok wezwał policje.
    Ja sie nie przyznałem do winy i po półtora rocznej sprawie zostałem uniewinniony.
    Sprawę oczywiscie załozyła policja. Na miejscu zdarzenia pieniacz wskazal jako
    uszkodzenie pękniety kapturek na haku holowniczym. A na pierwszej sprawie
    stwierdził że nie było żadnych uszkodzeń.

    Pytanie: kogo powinienem ciągać po sądach , policje czy pieniacza?

    Zostałem niesłusznie oskarżony, straciłem czas i pieniądze i mam ochote "na
    zemstę" ;-)))

    Pozdrawiam
    P.