  • Data: 2009-06-13 14:08:38
    Temat: Umowa zlecenie a ubezpieczenie
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Potrzebuje Waszej pomocy.
    Czy przy umowie zleceniu jestem ubezpieczony w NFZ?
    Okazało się że muszę jutro iść do szpitala a aktualnie nie mam stałej
    pracy - tylko pracuję na zlecenie w pewnej agencji reklamowej jako grafik.
    Nie wiem czy jestem ubezpieczony! :(

    By było bardziej zagmatwane to w tej chwili nie mam podpisanej umowy,
    gdyż szef wyjechał na wakacje i nie zdążył mi oddać papierów (w tym
    moich poprzednich świadectw pracy :)), pracuję tam od 8 czerwca.

    Badania które będę musiał zrobić są całkiem drogie i nie wiem czy nie
    odwoływać tego wszystkiego (z trudem zdobyty termin rezonansu, następny
    Bóg wie kiedy :( )