  • Data: 2006-06-07 14:06:05
    Temat: Umowa o dzieło, dwie osoby
    Od: bellois <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie grupowiczów. Mam problem ze sformułowaniem umowy o dzieło
    w przypadku, gdy dzieło to wykonują dwie osoby. Czy mogę w umowie wprost
    napisać, że zostaje ona zawarta między osobami A i B(zleceniobiorcy), a
    osobą C(zleceniodawca)? Każda z osób ma wykonać inny zakres prac, ale
    muszą ze sobą ściśle współpracować. Każda osoba ma także otrzymać inne
    wynagrodzenie. Ktoś mnie wspomoże fachową poradą, albo gotowym wzorem?

    --
    Pozdrawiam, Bellois
    http://www.jabba.pl/bellois