    From: anikt <a...@u...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa najmu lokalu mieszkalnego
    Date: Thu, 24 Mar 2005 20:32:19 +0100

    Witam,

    Mam taki problem, wynajmuje mieszkanie i właściciel podpisał ze mna
    umowe jednak nie dostarczyl mi do tej pory jej kopi co mam zrobic? Jest
    ona mi jednak potrzebna! Bo rownie dobrze moze powiedziec ze nie
    podpisywal z nami umowy i co wtedy? Moze mnie wyrzucic? Troche sie tym
    martwie choc mam potwierdzenie z banku, ze wplaciclem mu czynsz i sadze
    ze w gruncie rzeczy jak zglosze to skarboemu czy ... No wlasnie co
    zrobic. Pomozcie.

    Poza tym jak jest z ustawa o prawach lokatora istnieje czy nie? Czy moge
    prosic o link do aktualnej wersji bo podobno sie cos zmienilo.

    czekam z niecierpliwoscia
    anikt