  • Data: 2002-05-23 13:19:32
    Temat: Umowa kupna-sprzedaży potrzebna ?
    Od: "Przemek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zamierzam kupić sobie używanego notebooka. W związku z tym prosił bym o radę
    : czy umowa kupna-sprzedaży jest w tym wypadku obowiązkowa lub przynajmniej
    wskazana i dlaczego ? Czy spisanie takiej umowy coś mi daje czy raczej
    odpuścić sobie te wszystkie formalności. Dodam że jestem " ryczałtowcem " i
    nic nie mogę sobię odpisać.
    Czy gdzieś w sieci znajdują się wzory takich umów i ile płaci się teraz
    podatku od zakupu takich rzeczy ?
    Będe bardzo wdzięczny za wszelkie porady.