  • Data: 2003-02-28 17:19:39
    Temat: Umowa i ja.
    Od: "krs" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Przedstawie sprawe najprosciej jak sie da, majac w swiadomosci iz i t
    ak pewnie nie zostane potraktowany powaznie. Jestem sobie nie-zwyklym 17latk
    iem, niezwyklym dlatego ze jak na swoj wiek podobno zbyt dojrzalym, ale mnie
    jsza z tym. Ostatnio pewna ogolnopolska stacja radiowa zaproponowala mi zaku
    p jednego z moich dziel muzycznych, nie zdajac sobie sprawy z mojej niepelno
    letnosci. Dzisiaj otrzymalem do podpisania umowe, i juz bym ja wypelnil, gdy
    by nie fakt ze nie mam co wpisac w pole NIP, poniewaz takiego numerka jeszcz
    e nie posiadam. Prosze wiec o rade, co robic w takiej sytuacji, czy pomoze z
    miana rodzaju umowy (to jest akurat umowa o dzielo) czy moze jest na to jaki
    s inszy sposob. Nie wierze zeby kilka biurokratycznych cyferek mialo komplet
    nie uniemozliwic podpisanie takiej umowy. Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof Lobodzinski