  • Data: 2003-02-28 22:31:47
    Temat: Odp: Umowa i ja.
    Od: "krislob" <k...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Konrad vel Legislator <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b3omqn$3re$...@w...wro.vectranet.pl...

    > Oczywiscie, ze twoj. To ty osiagniesz dochod i bedziesz musial
    > zaplacic podatek. Ty bedziesz podatnikiem, nie twoi rodzice.
    Podatnikiem, w ten sposob ze bede figurowal na rozliczeniu rodzicow, o ile
    dobrze znam sie na podatkach. Osobnego PITu przeciez nie skladam.

    > Ze nie masz NIPu? To wystap o niego. Ustawa o ewidencji
    > podatnikow, chyba nie przewiduje zadnego ograniczenia odnosnie
    > wieku osoby, ktora moze miec NIP. W ogole to kwestia
    > techniczna i nie moze wplynac na to czy mozesz zawrzec taka umowe.
    Chyba? Stymze kwestia jest pilna, umowa musi zostac zawarta przed koncem
    przyszlego tygodnia, to warunkuje jej realizacje. Moge zostawic miejsce na
    NIP puste, tak bedzie dobrze ?

    krs