  • Data: 2003-02-28 22:10:59
    Temat: Re: Umowa i ja.
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak najbardziej rozumiem, ale umowa sklada sie z dwoch czesci: umowy
    > wlasiciwej, i danych. I teraz pytanie czyje dane mam tam wpisac, czyj NIP,
    > czyj nr konta, itd.
    >
    > pzdr
    >
    > krs

    Oczywiscie, ze twoj. To ty osiagniesz dochod i bedziesz musial
    zaplacic podatek. Ty bedziesz podatnikiem, nie twoi rodzice.

    Ze nie masz NIPu? To wystap o niego. Ustawa o ewidencji
    podatnikow, chyba nie przewiduje zadnego ograniczenia odnosnie
    wieku osoby, ktora moze miec NIP. W ogole to kwestia
    techniczna i nie moze wplynac na to czy mozesz zawrzec taka umowe.

    Konrad