    From: CUT <C...@C...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umorzenie postępowania
    Date: Thu, 30 Oct 2008 11:10:37 +0100

    Witam,

    Dziś dostałem informacje informacje o umorzeniu śledztwa w sprawie
    wypadku w którym pijak wjechał do mnie.

    Umorzono śledztwo bo niby miałem poniżej 7 dni leczenia czy jakoś tak.

    Sprawa wygląda inaczej. Wypadek był 10.10.2008. 14 dni byłem w gipsie.
    Potem stabilizator na kolano. 5 listopada będę miał artroskopie kolana.
    Mam zwolnienie z zajęć akademickich do 14 listopada.

    Co z tym mogę zrobić. Nie chcę żeby mu to uszło na sucho. Czy pisanie
    zażalenia coś da?

    Pozdrawiam
    Wojtek