  • Data: 2008-10-30 16:55:10
    Temat: Re: Umorzenie postępowania
    Od: CUT <C...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cezar pisze:

    > Nie da. Okres L4 to nie to samo, co okres na jaki nastapilo naruszenie
    > czynnosci narzadow twojego ciala lub rozstroj zdrowia - a to sa znamiona
    > przestepstwa z art. 177 k.k.
    > Rozumiem, ze biegly stwierdzil, ze u ciebie bylo ponizej 7 dni. Zatem
    > prokurator umrzyl sprawe o przestepstwo i skierowal do postepowania o
    > wykroczenie z art 86 kw. Winowajca bedzie ukarany, choc oczywiscie poniesie
    > mniejsze konsekwencje.
    >
    > Cezar

    Jaki biegły?? Z złożyłem zeznacie na policji. Powiedziałem, że się
    leczę. Nikt mnie nie badał, nikt mnie nie prosił o dokumentacje medyczną!!!

    To, że nie mogę ruszać nogą prawie miesiąc nic nie znaczy?? 5 listopada
    będę miał artroskopie, i dopiero 4-6 tyg po tym zabiegu chirurgicznym
    można będzie mówić o przywróceniu sprawności nogi.