  • Data: 2003-01-06 20:46:55
    Temat: Uciazliwy sasiad
    Od: "szczupx" <s...@w...WYCIACHAJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Od roku mam problem z głośną muzyką dobiegającą z mieszkania poniżej.
    Wielokrotne prośby i uwagi pozostają bez echa. Doprowadzony do ostateczności
    powiadomiłem dzielnicowego, pouczył sąsiadów, przez chwilę było lepiej.
    Teraz stosują taktykę granie-przerwa-granie-przerwa tak, że obawiam się
    wzywać patrolu policji (który może przybyć w momencie spokoju - dwa trzy
    takie przyjazdy i to ja wyjdę na warchoła, a wtedy biedny mój los). Na
    innych sąsiadów nie mogę liczyć.
    Jeżeli komukolwiek jest znane wyjście z tej sytuacji proszę o pomoc.

    Dziękuję z góry.
    Andrzej Mański
    a...@p...onet.pl