  • Data: 2010-01-04 09:19:44
    Temat: Ubezpieczenie - gdzie moge sie odwolac ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Z ubezpeiczneia AC dostalem za malo kasy (rozliczone mam jako szkode
    calkowita a uwazam, ze powinna byc szkoda czesciowa).
    Jak moge sie od tego odwolac ?
    Mam informacje, ze najpierw do dyrektora oddzialu a potem sprawa cywilna.
    Pierwsze - wiadomo jak sie zakonczy, drugie - malo kto chce brac sprawy za
    kilka tys zl.
    Mam w zwiazku z tym pytanie : czy moge np po przejsciu kroku pierwszego
    (dyrektor) zglosic sprawe na policje jako oszustwo (moim zdaniem
    oczywiscie - wiec policja powinna rozpatrzyc temat) ?
    Zajmie mi to mniej czasu i mniej pieniedzy wydam na koszty.

    Fantom