  • Data: 2010-01-04 22:06:40
    Temat: Re: Ubezpieczenie - gdzie moge sie odwolac ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> szukaj wiadomości tego autora

    > Z ubezpeiczneia AC dostalem za malo kasy (rozliczone mam jako szkode
    > calkowita a uwazam, ze powinna byc szkoda czesciowa).
    > Jak moge sie od tego odwolac ?
    > Mam informacje, ze najpierw do dyrektora oddzialu a potem sprawa cywilna.
    > Pierwsze - wiadomo jak sie zakonczy, drugie - malo kto chce brac sprawy za
    > kilka tys zl.

    >Zanim pójdziesz do sądu pomyśl o mediatorze!

    No wlasnie znalazlem, ze mozna jeszcez isc do sadu polubownego (jak
    ubezpieczyciel wyrazi zgode). Ale czy to ma sens ? Jezeli odrzuca mi
    odwolanie, to jaki interes beda mieli aby isc do polubownego ? A mnie tez
    nie intersuje wywalczenie np 50% kwoty ktorej bede sie domagal. Uwazam, ze
    nalezne bedzie tylko wyplacenie calosci (zgodnie z faktura). Wiec chyba i
    tak tylko do sadu zwyklego

    Fantom