    From: newman <marcin_nomorespam!@mymanufactory.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: USC i meldunek
    Date: Tue, 21 Mar 2006 23:37:26 +0100

    Witam!

    W czerwcu biorę ślub (kościelny). Planowałem jeszcze przed ślubem
    zameldować się w nowym miejscu, co wiąże się z wymianą dowodu
    osobistego. Jednak przed ślubem mam do załatwienia USC. Moje pytanie
    jest takie: jeśli teraz pójde z moją przyszłą żoną do USC i załatwię
    potrzebny papierek, a następnie zmienię miejsce zameldowania (przed
    ślubem) to czy będę musiał jeszcze raz udać się do USC? Czy
    "zaświadczenie" z USC ma związek z moim adresem zameldowania? Jeśli
    mam biegać po tych samych urzędach po kilka razy to poczekam z tym
    zameldowaniem.

    Proszę o radę!

    Marcin