    From: "bartekE320" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Tytul wykonawczy a wyjazd
    Date: Sat, 26 May 2007 18:04:58 +0200

    Witam. Naczelnik Urzedu Skarbowego wystawil na mnie tytul wykonawczy za
    mandat, ktorego nie zaplacilem. Na tytule jest data 2006-05-11. Do dzis nic
    sie nie dzieje. Na tytule jest takze napisane, zeby powiadamiac o kazdej
    zmianie miejsca pobytu trwajacej dluzej niz miesiac a za brak powiadomienia
    jest kara pieniezna. Jesli jestem zameldowany w jednej miejscowosci a
    studiuje w drugiej, to powinienem powiadomic o tym fakcie? Jesli wyjezdzam
    na cale wakacje (3 miesiace) za granice - poza teren UE, to czy takze mam
    poinformowac Urzad? Jak wtedy bedzie przebiegala egzekucja? Od razu powiem,
    zeby uciac pytania, ze zamierzam zaplacic te 250zl po wakacjach, poki co mam
    inne wydatki.