  • 21. Data: 2016-06-09 00:00:48
    Temat: Re: Trybunał Konstytucyjny - jaki jest
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Danusia d...@w...pl ...

    > Dla tych którzy twierdzą że wszystko prawidłowo to podajcie dlaczego
    > pacjent może wybrać przychodnię, w niej pielęgniarkę i lekarza. Może
    > wybrać szpital dowolnie, centralny w Warszawie lub powiatowy gdzieś na
    > krańcach Polski. Takie ma prawo, ale dlaczego nie może wybrać
    > sanatorium? przecież to taka sama usługa medyczna jak inne, a koszt
    > jej jest dużo mniejszy od kosztu pobytu w szpitalu (nawet powiatowym).

    TK nie orzeka czy coś jest słuszne czy nie słuszne.
    Orzeka czy coś jest zgodne z konstytucją...

  • 22. Data: 2016-06-09 01:03:06
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 09.06.2016 o 00:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Danusia d...@w...pl ...

    > TK nie orzeka czy coś jest słuszne czy nie słuszne.
    > Orzeka czy coś jest zgodne z konstytucją...

    A to kierowanie do sanatorium to niby zgodne jest?

  • 23. Data: 2016-06-09 01:13:04
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 09.06.2016 o 00:00, Budzik pisze:
    /.../
    > TK nie orzeka czy coś jest słuszne czy nie słuszne.
    > Orzeka czy coś jest zgodne z konstytucją...

    Orzeka czy dekretuje?

    Walnąłem se wpisa o owym trybunale:

    http://smocze.opary.salon24.pl/716053,trybunal-ledwi
    e-dycha-a-wakacje-za-progiem

  • 24. Data: 2016-06-09 06:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > A to kierowanie do sanatorium to niby zgodne jest?

    Z tego co tu czytam bo nie znam sprawy, to tak wlasnie orzekł TK...

  • 25. Data: 2016-06-09 06:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > http://smocze.opary.salon24.pl/716053,trybunal-ledwi
    e-dycha-a-wakacje-z
    > a-progiem

    Zaczałem czytac ale tyle tam przeinaczen ze szybko się odechciewa...

  • 26. Data: 2016-06-09 07:52:54
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm... To Stokrotka, Animka i Danusia to nie jest ta sama osoba?

    Nie. Wystarczy sprawdzić IP nadawcy.
    Twoje jest 83.238.161.154

  • 27. Data: 2016-06-09 13:40:41
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.06.2016 o 10:39, m pisze:

    > No jak to z którym, z art.2. Jest tak pojemny że cuda na kiju można tam
    > zmieścić, również i skierowania do sanatorium :).

    Dowolny inny artykuł konstytucji można zderogować

  • 28. Data: 2016-06-09 13:41:38
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 09.06.2016 o 06:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Z tego co tu czytam bo nie znam sprawy, to tak wlasnie orzekł TK...

    Ja się nie pytam, co orzekł trybunał czyli jak jest.

  • 29. Data: 2016-06-09 13:41:47
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 09.06.2016 o 06:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    e-dycha-a-wakacje-z

    > Zaczałem czytac ale tyle tam przeinaczen ze szybko się odechciewa...

    Napieraj

  • 30. Data: 2016-06-10 16:41:27
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 09.06.2016 o 06:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    e-dycha-a-wakacje-z

    > Zaczałem czytac ale tyle tam przeinaczen ze szybko się odechciewa...

    Tu masz dalszą porcję:
    https://youtu.be/WKqvodfStkw
    przeinaczeń