-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed
00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed01.chello.at!
newsfeed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
From: "KOrkodyl" <k...@c...pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Towar niezgodny z umowa - zachowanie serwisu MediaMarkt
Date: Sat, 5 Nov 2005 07:11:18 +0100
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
Message-ID: <a7e7f$436c4d04$540a9d08$28008@news.chello.pl>
X-Complaints-To: a...@c...pl
Organization: chello.pl
Lines: 57
NNTP-Posting-Host: 84.10.157.8 (84.10.157.8)
NNTP-Posting-Date: Sat, 05 Nov 2005 07:11:16 +0100
X-Trace: a7e7f436c4d04f1af38ad28008
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:339523
[ ukryj nagłówki ]Witam po raz kolejny,
Dwa dni temu pisalem tutaj o moich bojach z MM w zwiazku z uszkodzonym
telewizorem.
Duzo osob mi pomoglo wiec mam nadzieje teraz tez mi cos doradzicie.
Chodzilo o to ze napisalem pismo o niezgodnosci towaru z umowa i ze
chcialbym wymienic telewizor na inny model nawet z doplata z mojej strony.
Pismo zlozylem 21.10 wiec wczoraj mijalo 14 dni na podjecie decyzji przez
MM.(mam nadzieje ze to liczy sie w ten sposob)
Wczoraj po kilkunastu(!) telefonach do serwisu MM okazalo sie ze TV mial
mala usterke i mi nie wymienia na inny model tylko oddadza naprawiony! :(
Jako ze chcialem wymienic na inny model dosc dluuugo wczoraj "walczylem" z
kierownikiem serwisu.
Niestety nic z tego nie wyszlo bo czlowiek uparl sie ze on nie musi mi
wymieniac towaru bo to byla mala usterka i ze TV juz przyjechal z serwisu.
Troche zalamany w koncu zgodzilem sie na dostarczenie naprawionego
telewizora wczoraj do mnie do domu.
Pan kierownik zapieral sie ze sprzet jest i juz do mnie jedzie...
No i co? No i nie dojechal - czekalem do godziny 23 i nie ma :(
Wiecie - ja naprawde jestem w szoku jak mozna tak traktowac klienta!
Przez telefon po prostu jest sie totalnie olewanym, nikt nic nie wie, kazdy
kreci jak moze!!
Kierownik serwisu jest osiagalny dopiero jak sie dowiaduje ze uplywa termin
14 dni...
Echh...
Ale o co mi chodzi - dzis jest 05.11, towar razem z pismem oddalem 21.10 -
czy juz uplynal czas ktory mial MM na podjecie decyzji ??
Zaznaczam ze jedynym pismem jakie od nich dostalem byl "swistek" wyslany
poleconym ze towar pojechal do serwisu i czekaja na odpowiedz!
Nie dostalem do dzis zadnego innego pisma a to ze TV bedzie "na wczoraj"
zostalo uzgodnione telefonicznie.
Dzis rano jade do Media "wyjasnic" sprawe.
Powiedzcie mi co mam robic, jak zagrywac z nimi bo juz mi rece opadaja :(
Najgorsze ze tam wszystkie decyzje podejmuje kierownik serwisu a jego do
poniedzialku nie bedzie!
Boje sie ze znowu mnie "oleja" i bede musial czekac do poczatku przyszlego
tygodnia zeby "trafic" na kierownika :(
Czy oni nie musza miec jakiegos kompetentnego zastepcy ??
Acha - co mam zrobic jak oni np. powiedza ze wczoraj nie bylo nikogo w
domu!! Bo przeciez moze tak byc prawda ??
Albo jak przywioza mi ten TV dzis jakby nic sie nie stalo ?
Mi od poczatku chodzilo o to zeby wymienic ten TV na inny model (dlatego nie
oddalem bezposrednio do serwisu) gdyz to juz 2 uszkodzona sztuka w ciagu 1,5
miesiaca (1 wymienili mi od reki po 3 dniach)
Do tego sposob w jaki mnie potraktowano po prostu mnie ZASZOKOWAL!!
Klient jest mile widziany jak cos kupuje - wszyscy sa uczynni, pomocni ale
jak cos sie zepsuje itp. to traktuja go jak namolnego idiote ktory
przeszkadza im w pracy...
Co robic ??
Pozdrawiam i przepraszam za chaotyczny "troche" tekst! :)
Michal
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.05 09:29 Góral
- 05.11.05 11:37 Yawn
- 05.11.05 11:59 A.S.
- 05.11.05 12:07 Heming
- 05.11.05 12:09 januszek
- 05.11.05 12:34 Heming
- 05.11.05 13:14 januszek
- 05.11.05 13:21 Artur Golanski
- 05.11.05 13:16 poreba
- 05.11.05 13:24 Heming
- 05.11.05 13:34 Heming
- 05.11.05 13:54 januszek
- 05.11.05 18:47 Marcin Wasilewski
- 06.11.05 10:41 Tiger
- 06.11.05 20:30 poreba
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przepisy
- STAŁO SIĘ! Bodnarowcy muszą ZAWIESIĆ postępowanie sądowe do czasu zdjęcia unijnego immunitetu
- Nr dyżurnego komisariatu
- Re: Sukces na miarę możliwości ABW i potrzeb Tusków czyli zatrzymanie Romanowskiego na 48h a immunitet ZPRE
- Najmłodsza dziennikarka w Sejmie
- Re: Sukces na miarę możliwości ABW i potrzeb Tusków czyli zatrzymanie Romanowskiego na 48h a immunitet ZPRE
- Czy sprzedawcom tak wolno ? (płatność kartą vs płatność gotówką - różnica w cenie)
- Re: Jak wygląda "wykonywanie mandatu posła (opozycji)" z aresztu?
- fotografowanie dzieci na plaży
- 256 świadków nie ma racji
- Re: Jak wygląda "wykonywanie mandatu posła (opozycji)" z aresztu?
- Rower przypięty do mojego
- Kąsaltig Grub
- Re: Sztuka Edukacji wer. 6462 - dodałem roz. z propozycją nowej ordynacji wyborczej
- Nordstrim
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Przepisy
- 2024-07-16 STAŁO SIĘ! Bodnarowcy muszą ZAWIESIĆ postępowanie sądowe do czasu zdjęcia unijnego immunitetu
- 2024-07-16 Nr dyżurnego komisariatu
- 2024-07-16 Re: Sukces na miarę możliwości ABW i potrzeb Tusków czyli zatrzymanie Romanowskiego na 48h a immunitet ZPRE
- 2024-07-16 Najmłodsza dziennikarka w Sejmie
- 2024-07-15 Re: Sukces na miarę możliwości ABW i potrzeb Tusków czyli zatrzymanie Romanowskiego na 48h a immunitet ZPRE
- 2024-07-15 Czy sprzedawcom tak wolno ? (płatność kartą vs płatność gotówką - różnica w cenie)
- 2024-07-15 Re: Jak wygląda "wykonywanie mandatu posła (opozycji)" z aresztu?
- 2024-07-14 fotografowanie dzieci na plaży
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-13 Re: Jak wygląda "wykonywanie mandatu posła (opozycji)" z aresztu?
- 2024-07-09 Rower przypięty do mojego
- 2024-07-09 Kąsaltig Grub
- 2024-07-08 Re: Sztuka Edukacji wer. 6462 - dodałem roz. z propozycją nowej ordynacji wyborczej
- 2024-07-06 Nordstrim