    From: "KOrkodyl" <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Towar niezgodny z umowa - zachowanie serwisu MediaMarkt
    Date: Sat, 5 Nov 2005 07:11:18 +0100

    Witam po raz kolejny,

    Dwa dni temu pisalem tutaj o moich bojach z MM w zwiazku z uszkodzonym
    telewizorem.
    Duzo osob mi pomoglo wiec mam nadzieje teraz tez mi cos doradzicie.
    Chodzilo o to ze napisalem pismo o niezgodnosci towaru z umowa i ze
    chcialbym wymienic telewizor na inny model nawet z doplata z mojej strony.
    Pismo zlozylem 21.10 wiec wczoraj mijalo 14 dni na podjecie decyzji przez
    MM.(mam nadzieje ze to liczy sie w ten sposob)
    Wczoraj po kilkunastu(!) telefonach do serwisu MM okazalo sie ze TV mial
    mala usterke i mi nie wymienia na inny model tylko oddadza naprawiony! :(
    Jako ze chcialem wymienic na inny model dosc dluuugo wczoraj "walczylem" z
    kierownikiem serwisu.
    Niestety nic z tego nie wyszlo bo czlowiek uparl sie ze on nie musi mi
    wymieniac towaru bo to byla mala usterka i ze TV juz przyjechal z serwisu.
    Troche zalamany w koncu zgodzilem sie na dostarczenie naprawionego
    telewizora wczoraj do mnie do domu.
    Pan kierownik zapieral sie ze sprzet jest i juz do mnie jedzie...
    No i co? No i nie dojechal - czekalem do godziny 23 i nie ma :(
    Wiecie - ja naprawde jestem w szoku jak mozna tak traktowac klienta!
    Przez telefon po prostu jest sie totalnie olewanym, nikt nic nie wie, kazdy
    kreci jak moze!!
    Kierownik serwisu jest osiagalny dopiero jak sie dowiaduje ze uplywa termin
    14 dni...
    Echh...

    Ale o co mi chodzi - dzis jest 05.11, towar razem z pismem oddalem 21.10 -
    czy juz uplynal czas ktory mial MM na podjecie decyzji ??
    Zaznaczam ze jedynym pismem jakie od nich dostalem byl "swistek" wyslany
    poleconym ze towar pojechal do serwisu i czekaja na odpowiedz!
    Nie dostalem do dzis zadnego innego pisma a to ze TV bedzie "na wczoraj"
    zostalo uzgodnione telefonicznie.
    Dzis rano jade do Media "wyjasnic" sprawe.
    Powiedzcie mi co mam robic, jak zagrywac z nimi bo juz mi rece opadaja :(
    Najgorsze ze tam wszystkie decyzje podejmuje kierownik serwisu a jego do
    poniedzialku nie bedzie!
    Boje sie ze znowu mnie "oleja" i bede musial czekac do poczatku przyszlego
    tygodnia zeby "trafic" na kierownika :(
    Czy oni nie musza miec jakiegos kompetentnego zastepcy ??

    Acha - co mam zrobic jak oni np. powiedza ze wczoraj nie bylo nikogo w
    domu!! Bo przeciez moze tak byc prawda ??
    Albo jak przywioza mi ten TV dzis jakby nic sie nie stalo ?
    Mi od poczatku chodzilo o to zeby wymienic ten TV na inny model (dlatego nie
    oddalem bezposrednio do serwisu) gdyz to juz 2 uszkodzona sztuka w ciagu 1,5
    miesiaca (1 wymienili mi od reki po 3 dniach)
    Do tego sposob w jaki mnie potraktowano po prostu mnie ZASZOKOWAL!!
    Klient jest mile widziany jak cos kupuje - wszyscy sa uczynni, pomocni ale
    jak cos sie zepsuje itp. to traktuja go jak namolnego idiote ktory
    przeszkadza im w pracy...

    Co robic ??

    Pozdrawiam i przepraszam za chaotyczny "troche" tekst! :)
    Michal