eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar niezgodny z umowa - zachowanie serwisu MediaMarktRe: [OT] zachowanie serwisu MediaMarkt
  • Data: 2005-11-05 12:34:24
    Temat: Re: [OT] zachowanie serwisu MediaMarkt
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:slrndmp888.d2j.januszek@lexx.eu.org...

    > To czemu nie kupiles w zwyklym sklepie komputerowym? Swoja droga wydaje
    > mi sie, ze im mniejszy sklep tym problemy reklamacyjne wieksze.

    Po pierwsze miałem najbliżej, a po drugie było taniej.
    Takich jaj jak w MM nigdy nie widziałem, a zdarzyło mi się kupić parę
    padnietych kardridży. Baba mi zaczeła wmawiać, że to moja drukarka jest na
    100% padnieta, a ja jej w kółko tłumaczyłem, że nie bo z innymi kardzidżami
    działa. W końcu łaskawie zadzwoniła i powiedziała, że przyjmie reklamacje,
    ale na wymianę muszę czekać... 3 tygodnie. Wtedy dostałem białej gorączki i
    mówię jej, że w innych sklepach wymieniają od ręki. W końcu łaskawie
    zadzwoniła na stanowisko komputerowe i tam jej powiedzieli, że można
    wymienić od ręki. Cała akcja łacznie ze staniem w kolejce trwała ponad 2
    godziny. :/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1