  • Data: 2007-05-21 20:08:57
    Temat: Towar niezgodny z umową
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W lutym 2006 zakupiłem towar na aukcji (uzywany od osoby prywatnej). Z tego
    co pamietam to była to zwykła aukcja z licytacja, ale pewnosci nie mam (jak
    bedzie trzeba, to postaram sie wyciagnac ja z czelusci archiwów allegro).
    Towarem była karta graficzna Radeon9800Pro.
    Dzis przy okazji rozmowy na inny temat zorientowałem sie ze zostalem
    oszukany, poniewaz tak naprawde sprzedano mi karte Radeon 9800SE zmodowana
    (przerobiona) na 9800 Pro.
    Czy jest jakas szansa na powalczenie z nieuczciwym sprzedawca i na
    odzyskanie pieniedzy?

    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać
    w pełni pozostałych pięciu." - William Somerset Maughan