  • Data: 2007-05-21 21:09:02
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail k...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Ehh, przyszło Ci żyć w kraju oszustów. Ja miałem podobną sytuację.
    > Cztery lata temu kupiłem buty i po trzech latach zorientowałem się, że
    > to są rękawiczki!!! Napisałem do sprzedawcy ale on się wszystkiego
    > wyparł. Wtedy sobie powiedziałem, że w życiu nic nie kupie. I od roku
    > nikt mnie nie oszukał!

    Cóz, jezeli nie widzisz róznicy w porównywaniu butów do rekawiczek oraz
    dwóch kart graficznych, które dla laika wygladaja tak samo i nie maja
    zadnych opisów to trudno. Nie rozumiem tylko, po co sie w takim watku
    wypowiadasz...
    Nie pytałem czy to dziwne, czy tez nie, ze tak późno sie zorientowałem,
    tylko czy jeszcze moge zostac ochroniony przez prawo, czy juz nie.
    Chyba ze w ogóle negujesz fakt oszukania mnie przez sprzedawce? Moze
    przesadzam, i skoro karta została zmodowana, to pomimo roznic w budowie
    mozna spokojnie sprzedawac ja jako lepszy model nie wspominajac o
    wprowadzonych zmianach?

    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.
    Andrzej J. Turowicz