    From: "Anna Deręgowska" <a...@k...ae.krakow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Tłumaczenia książek
    Date: Wed, 3 Jul 2002 23:43:52 +0200

    Witam,
    Mam pytanie - czy ktoś z Was orientuje się jak to jest z tłumaczniami.
    Zachwyciła mnie pewna amerykańska powieść i przetłumaczyłam ją dla własnej
    przyjemności na polski. Okazało się, że nie ma jej przetłumaczonej. Czy mogę
    złożyć ofertę wydawnictwu licząc, że (jeżeli się spodoba) ono załatwi
    resztę, czy też powinnam sama wszystko załatwić?
    Anna