eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTerminal płatniczy mnie "oszukał"Re: Terminal płatniczy mnie "oszukał"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Subject: Re: Terminal płatniczy mnie "oszukał"
    References: <s...@d...media-lab.com.pl>
    <i1lp7t$26o$3@inews.gazeta.pl>
    Organization: media
    Message-ID: <s...@d...media-lab.com.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Debian)
    Date: 15 Jul 2010 08:48:21 GMT
    Lines: 52
    NNTP-Posting-Host: 83.3.137.42
    X-Trace: 1279183701 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19179 83.3.137.42:36935
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:646059
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 15.07.2010 witek <w...@g...pl.invalid> napisał/a:
    > Sergiusz Rozanski wrote:
    >> Witam,
    >>
    >> Tankowałem
    >
    > kiedy? dzisiaj?

    Tydzień temu, zobaczyłem wyciąg dopiero jak wróciłem z wakacji i coś mi nie pasowało
    z
    tym tankowaniem, więc znalazłem kwity z terminala i napisałem email do właściciela
    stacji,
    bez odzewu.

    > lpg na automatycznej stacji paliw w Norwegii, dystrybutor nie chciał lać
    >> paliwa, więc powtózyłem transakcje 6 razy, za 5 i 6 się udało. Okazało się że
    >> przy każdej operacji kartą miałem pobierane z karty 200 lub 100 koron i zwracane
    to
    >> co nie nalałem. I automat zarezerwował mi ca 1400 koron, a nalałem za ~250,
    zwrócono mi
    >> na kartę ~550 koron, a 600 (dwie transakcje na 400 i 200) nie zostały ani nalane,
    ani
    >> zwrócone. Napisałem do właściciela terminala email, ale nie odpowiedział (dostalem
    >> za to potwierdzenia - delivery z mojego mta, delivery na skrzynkę ze serwera mta
    >> odbiorcy i otwarcia wiadomości z ichniego outlooka).
    >> Czy mam jakieś możliwości odzyskania nadpłaty składając reklamacje w moim banku?
    >> Mam wszystkie kwity z tej stacji paliw, transakcja po transakcji, minuta po
    minucie,
    >> to nawet z tych kwitów widać że otwieram transakcje na 600 koron w ciągu 2 minut,
    >> to w przypadku lpg jest niemożliwe abym to zatankował - nie da się.
    >>
    >
    > masz to juz rozliczone na wyciągu?

    Tak, najpierw były blokady, obecnie juz zaksiegowane.

    > jeśli tak to przede wszystkim w twoim banku.
    >
    > Jeśli to było mniej niż tydzien, dwa to to mogą być tylko blokady,
    > które same zejdą po pewnym czasie.

    Już przeszły na wyciąg, nie interesowałem sie tym na wakacjach, dopiero po powrocie.

    > Do tego czasu pozostaje cierpliwie
    > czekac lub zapytac w banku czy nie bylby sam uprzejmy blokady
    > zlikwidoawac. moze ale nie musi.

    No własnie, ale ja mam kwity że za tyle nie zalałem, mam paragony fiskalne na ~250
    nok,
    kwity na blokadę 1400 nok i kwity na zwrot ~550 nok, nie mam kwitów na zwrot 600 nok
    i
    one zostały zablokowane i niezwrócone. Są to operacje obejmujace 2-3 minuty w których
    fizycznie nie byłem w stanie pobrać tyle paliwa (ponad 100l lpg). Terminal przyjmował
    kartę, a nie startował pompy, dopiero za 5 i 6 operacją pompa wystartowała.

    --
    "A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie?
    Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest
    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".
    Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1