  • 1. Data: 2010-07-15 07:14:41
    Temat: brudna woda z kranu
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Witam, od paru dni z moich kranów leci mętna, żółtawa woda.
    Zgłosiłem sprawę do wodociągów, wyczyścili w nocy coś-tam
    na naszej ulicy, i pomogło... na 1 dzień.

    Chciałbym skłonić wodociągi do jakichś bardziej skutecznych
    działań, a przynajmniej upewnić się, że żółta woda (której i tak
    nie pijemy, tylko używamy do mycia/zmywania) nie jest
    niebezpieczna dla zdrowia. Jak najlepiej postąpić? Udać się
    do Sanepidu?

  • 2. Data: 2010-07-15 12:40:09
    Temat: Re: brudna woda z kranu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ikarek pisze:

    > Witam, od paru dni z moich kranów leci mętna, żółtawa woda.

    Znaczy mineralna.

    > Jak najlepiej postąpić? Udać się
    > do Sanepidu?

    Odetną i nie będziecie musieli płacić ;)

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2010-07-15 13:32:16
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > Znaczy mineralna.

    > Odetną i nie będziecie musieli płacić ;)

    Ha ha ha...

    Byłem w sanepidzie i akurat spotkałem tam faceta z wodociągów :)
    który wziął ode mnie nr telefonu i powiedział, że będą czyścić
    tak często, jak to będzie konieczne, aby nie było osadu.

    Osad to żelazo, innego syfu na szczęście w tej wodzie nie ma
    - co nie zmienia faktu, że osad niszczy rury i armaturę, może
    uszkodzić piec do podgrzewania wody, pralkę oraz pobrudzić
    ubrania podczas prania. No i picie takiej ilości żelaza zbyt
    zdrowe też nie jest.

    Mimo przyjaznej postawy pana z wodociągów, inwestycja
    w urządzenie do odżelazowywania wody wydaje się nieunkniona :(