eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTerminal płatniczy mnie "oszukał"Re: Terminal płatniczy mnie "oszukał"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Terminal płatniczy mnie "oszukał"
    Date: Thu, 15 Jul 2010 10:56:11 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <i1miff$l7o$1@news.onet.pl>
    References: <s...@d...media-lab.com.pl>
    <i1lp7t$26o$3@inews.gazeta.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    NNTP-Posting-Host: aqo162.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1279184175 21752 83.17.174.162 (15 Jul 2010 08:56:15 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Jul 2010 08:56:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <s...@d...media-lab.com.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:646061
    [ ukryj nagłówki ]

    Sergiusz Rozanski pisze:
    > Dnia 15.07.2010 witek <w...@g...pl.invalid> napisał/a:
    >> Sergiusz Rozanski wrote:
    >>> Witam,
    >>>
    >>> Tankowałem
    >> kiedy? dzisiaj?
    >
    > Tydzień temu, zobaczyłem wyciąg dopiero jak wróciłem z wakacji i coś mi nie
    pasowało z
    > tym tankowaniem, więc znalazłem kwity z terminala i napisałem email do właściciela
    stacji,
    > bez odzewu.

    Bo reklamacje zgłoś wystawcy karty.



    > No własnie, ale ja mam kwity że za tyle nie zalałem, mam paragony fiskalne na ~250
    nok,
    > kwity na blokadę 1400 nok i kwity na zwrot ~550 nok, nie mam kwitów na zwrot 600
    nok i
    > one zostały zablokowane i niezwrócone. Są to operacje obejmujace 2-3 minuty w
    których
    > fizycznie nie byłem w stanie pobrać tyle paliwa (ponad 100l lpg). Terminal
    przyjmował
    > kartę, a nie startował pompy, dopiero za 5 i 6 operacją pompa wystartowała.

    Miałem sytuację w Niemczech, za pierwszym razem była odmowa (jakiś
    problem z łączeniem), za drugim razem operacja przebiegła prawidłowo,
    natomiast na wyciągu były obie operacje, jakby doszły do skutku.
    Złożyłem reklamację i zaproponowano mi od razu zmniejszenie rachunku do
    zapłaty o tą kwotę, a po miesiącu miałem potwierdzenie, że rzeczywiście
    był błąd. Więc po prostu reklamuj u wystawcy karty.



    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1