  • Data: 2006-08-04 05:15:19
    Temat: Termin wymiany sprzetu komputerowego...
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    1. czy ktos wie dlaczego (a raczej na jakiej podstawie)w wiekszosci firm
    komputerowych na dokumentach gwarancyjnych (czy raczej warunkach) widnieje
    termin 21 dni (z mozliwoscia przedluzenia) na ewentualna naprawe/wymiane sprzetu
    w przypadku jego "samo"uszkodzenia (czyli niezgodnosci z umowa, jak sadze)?
    2. przyznam szczerze, ze spalila mi sie karta graficzna. Karte kupilem w
    listopadzie 2004 r. byl to gf6800, zaplacilem za nia ok 1400pln. Teraz zostala
    oddana do firmy, no i zastanawiam sie, co dostane, oczywiscie w przypadku
    wymiany srzetu na "sprzet nowy" - wg dokumentu gwarancyjnego - bedzie to sprzet
    o podobnych parametrach. No i teraz zasadnicze pytanie - poniewaz jak wszyscy
    wiedza - czesci komputerowe typu karta graficzna dosyc szybko zostaja
    detronizowane przez corac to nowe rozwiazania etc. Teraz za te kwote moglbym
    kupic gf7900gt, czyli naprawde juz niezla karte. Zwazywszy na to, ze
    najprawdopodobniej gf6800 jest juz niedostepny - firma , oczywiscie zakladajac,
    ze uzna mi "reklamacje" - bedzie chciala mi wcisnac karte wprawdzie lepsza od
    gf6800 (baaardzo nieznacznie lepsza, typu 7300gs) o wartosci ok 500-700 pln,
    czyli polowy kwoty, ktora zadeklarowalem pierwotnie jako "przeznaczone na karte
    graficzna" P:).
    Czy posilkujac sie systemem "gwarancyjnym" z ustawy, czyli naprawa/wymiana na
    nowy/***zwrot gotowki*** moge domniemywac, ze powinienem otrzymac (oczywiscie w
    przypadku blahblah;)) karte o podobnej wartosci teraz?

    Pytam, bo akurat ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej nijak
    sie ma do tak szybko rozwijajacego sie rynku IT ;)

    pozdrawiam
    d.