  • Data: 2006-08-04 07:05:01
    Temat: Re: Termin wymiany sprzetu komputerowego...
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@p...onet.pl napisał(a):

    > Bede probowal negocjowac, tym bardziej, ze inflacja az tak nie skoczyla, zeby w
    > przeciagu 1,5 roku z 1400 pln zrobilo sie 700 ;)

    Inflacja moze nie, ale zastanow sie ile ta karta jest teraz warta.
    Napewno nie 1400zł, prędzej wlaśnie coś okolo tych 700 (choc jak znam
    rynek IT znacznie mniej).
    Wiec dlaczego gwarant ma doplacac do wartosci zakupu, jesli wartosc
    sprzetu jest duuzo nizsza niz w momencie zakupu?
    Idac tym tropem, wymienialbym co 3 lata notebooka na najnowszy model,
    przeciez w momencie zakupu dalem za niego ponad 10tys. a to ze po tych
    trzech latach jego wartosc to 4, to co mnie to obchodzi ;)

    pozdrawiam,
    Przemek O.