  • Data: 2006-08-04 08:56:25
    Temat: Re: Termin wymiany sprzetu komputerowego...
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Oj chyba nie, jesli firma obuwnicza wypusci nowy model a na stanie
    > bedzie jeszcze stary, to otrzymasz stary, choc pewno cene ma juz duzo
    > nizsza z racji wprowadzenia nowego.

    pod warunkiem, ze faktycznie - bedzie miala na stanie ten starszy model...do
    tego nowy, nieuzywany (np sprzet inny niz odziez itp.)

    > IMHO nie, bo zarowno przy butach jak i przy sprzecie IT chodzi o produkt
    > conajmniej tych samych parametrow, a nie tej samej wartosci, a to
    > ogromna roznica.

    oczywiscie, ze tak. Determinantem tutaj jest "zastepowalnosc" produktu. A co
    jesli po np. 3 latach (np. mowiac o laptopach) - nie chcesz szybszego, tylko
    chcesz ten swoj - taki sam marniutki (powody nie maja znaczenia), a go nie ma?
    btw polecam komentarz do ustawy, o ktorej mowimy - szczegolnie do art. 8.
    Niezwykle ciekawa lektura - wnioski po analizie wprost szokujace (i to wcale nie
    jakies wydumane i wykombinowane - mozna je wprost wyczytac z
    komentarza)...oczywiscie dla sprzedawcow.

    pozdrawiam
    d.