    From: "vihoo" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Telekomunikacyjne jaja
    Date: Fri, 22 Aug 2003 13:59:29 +0200

    Dostałem ostatnio "ofertę" (celowo w cudzysłowiu) a w zasadzie informację z
    ukochanej tpsa, a w niej zmiana _nazwy_ z Octopus ISDN na
    ISDN TP. Dzięki tej wspaniałomyślnej "zmianie" klienci otrzymują, tu cytuję:
    "w cenie abonamentu usługi plan sekundowy TP biznes" i takie tam inne
    bzdety. Ale nie o tym chciałem pisać.
    Na piśmie jest również informacja o tym, że kto nie zadeklaruje się do
    jakiego pakietu chce należeć będzie przepisany automatycznie do
    tego, jaki wybierze mu tpsa.
    Zadwoniłem do miłego pana na infolinię i dowiedziałem się, że istniejące
    rabaty (z których ja namiętnie korzystam) nie migrują do nowego pakietu.
    I w ogóle nie będzie tych rabatów, tylko jakieś inne, nowe.
    Wszystko byłoby OK. Ale jakim prawem telekomunikacja zmusza swoich klientów
    do zmiany warunków umów, likwidując przy okazji rabaty?
    Czy ktoś może odpowiedzieć na to pytanie? Czy to w ogóle jest legalne? Czy
    tpsa robi sobie ze mnie i swoich klientów jaja?
    Moje oburzenie jest tym większe, że korzystając z dotychczasowych rabatów
    wycisnąłem z rachunku ok. 90% kwoty (płaciłem tylko jakieś 10% kwoty),
    a przy rabatach do których mnie zmuszą zaoszczędze tylko 40%. Przy dużych
    kwotach jakie niestety będę muszę płacić jest to sporo.

    więcej tutaj:
    http://www.telekomunikacja.pl/onas/serwis_prasowy/n.
    php?id=2893

    Liczę na jakąś odpowiedź lub chociaż słowa pocieszenia

    pozdrawiam grupę
    vihoo